اولتیماتوم استاندار خراسان رضوی به گران فروشان در نشست کارگروه تنظیم بازار استان:
استاندار خراسان رضوی بر لزوم برخوردهای شدید با گران فروشان تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها در برابر گران فروشی زودتر تشدید پیدا کند، همچنین ظرفیت بسیج و دستگاه‌های گوناگون پای کار باشند و برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود.
کد خبر: ۹۹۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳ 08 September 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمدصادق معتمدیان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی، کنترل قیمت‌های بازار از اولویت‌های ما است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به بروز گرانی در برخی کالاها افزود: اینکه به فاصله یک شبانه روز افزایش قیمت را در برخی کالاها مشاهده کنیم به هیچ عنوان قابل قبول نیست و این یک سودجویی است.

وی بر لزوم برخوردهای شدید با گران فروشان تاکید و عنوان کرد: نظارت‌ها در برابر گران فروشی زودتر تشدید پیدا کند، همچنین ظرفیت بسیج و دستگاه‌های گوناگون پای کار باشند و برخوردهای بازدارنده با گران فروشان فورا آغاز شود.

معتمدیان خطاب به گران فروشان و فروشندگان اقلام گوناگون در بازار اولتیماتوم داد و تصریح کرد: قیمت‌های اقلام اساسی و مصرفی مردم باید تا پایان هفته طی یک برنامه ضربتی به قیمت مصوب برگردد و در این خصوص هیچ کوتاهی در بحث نظارت‌ها پذیرفتنی نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار