اگرآموزش پرورش اینقدرپول داردکه اضافه میاردوصرف اضافه کردن سرویس بهداشتی وحمام واتاق استراحت وتغییردکوراسیون می کنددرصورتی که بیشتر مدارس شهرستان ازامکانات اولیه محروم هستندپس باچه منطقی خیرین به این مجموعه کم کنند؟
کد خبر: ۹۹۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲ 08 September 2021

تابناک رضوی: این تصاویرمصادیق خیانت همه ما است درحق فرزندان این مرزوبوم به خاطرکوتاهی درحق قانونی فرزندانمان ازنعمت فضای مناسب آموزشی،فضای مناسب بهداشتی،فضای مناسب ورزشی،فضای مناسب فرهنگی واین ظلمی است آشکاربه دانش آموزان ازطرف بعضی از والدینی که پیگیرومطالبه گرحق تحصیل فرزندشان ازنظام آموزش وپرورش نیستند.که حق فرزندانش صرف ساخت وسازودکوراسیون های مجلل اتاق ریاست ها شود.

بعضی ازمدیرانی که پیگیرحق معلمین ودانش آموزان مدرسه شان نیستند.
بعضی ازمدیران مجموعه اداری آموزش وپرورش که دنبال احقاق سهم فرزندان این ملت نیستندواجازه میدهندپولهای بیت المال درجاهای دیگرمصرف شود.

ریاستی که بجای صرف هزینه دراینگونه مدارسی که کم هم نیستندپولهاراخرج اضافه کردن اتاق استراحت وسرویس بهداشتی و...می کنند.واتاق مدیریت را تبدیل به سوئیت می کنند.

بزرگواری که این هزینه گزاف را دراداره مصرف کردید.کاری به سرفصل هزینه وازکجاتامین شده وچه جایی بایدصرف می شده نداریم.ولی ایکاش کمی جانب انصاف را رعایت میکردی وباتدبیر این پولهاراخرج بازسازی مدارسی که دانش آموزان ومعلمین زیادی نصف عمرشان را در آنجاسپری می کنندهزینه می شدنه اتاق یک نفره

مدیرکلی که یکبارازاستان یک سری ازاین مدارس فراموش شده نمی زند.

قطع به یقین ازماست که برماست.تاوقتی ما مطالبه گری که مقام معظم رهبری بر آن تاکیدکرده را سرلوحه زندگی خودننمائیم وازخودمان مایه نذاریم.همین آش وکاسه داخل شهرستان خواهدبود.

خطاب پایان درددل من که شایدحرف خیلی ازمردمی باشدکه به هردلیلی صدایشان درنمی آیداین است که جلوی این بی عدالتی هاوریخت وپاش ها هرچه سریعتر گرفته شود.
اگربه اداره ای بودجه ای تخصیص داده می شوددرست،بجاوحساب شده باشدنه کیلویی و...اگرآموزش پرورش اینقدرپول داردکه اضافه میاردوصرف اضافه کردن سرویس بهداشتی وحمام واتاق استراحت وتغییردکوراسیون می کنددرصورتی که بیشترمدارس شهرستان ازامکانات اولیه محروم هستندپس باچه منطقی خیرین به این مجموعه کم کنند؟

برومند / صالح آباد تربت جام

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار