مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر خبر داد
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر گفت: رشد جمعیت دانش‌آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید چهار درصد است.
کد خبر: ۹۹۱۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 22 September 2015
تابناک بوشهر: ناصر کرمی صبح امروز در آیین بازگشایی مدارس و جشن شکوفه‌ها در بوشهر با تبریک بازگشایی مدارس گفت: امروز فرزندان این سرزمین راه علم و دانش را با حضور در کلاس اول آغاز می‌کنند تا در آینده با کسب علم کشور را بسازند.

ناصر کرمی افزود: شعار امسال سال تحصیلی جدید «مهر چتر خویش گسترده است، هم‌زبانی، همدلی آورده است» بوده و تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس آغاز شده است.

وی بیان داشت: همچنین در استان بوشهر امروز 13 هزار و 350 نوآموز در مقطع پیش‌دبستانی راهی مدرسه شده و در جشن شکوفه‌ها شرکت کردند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر بابیان اینکه رشد جمعیت دانش‌آموزی استان بوشهر در سال تحصیلی جدید چهار درصد است، خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس ضرورت دارد ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به دانش‌آموزان تبیین شود.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان بوشهر نیز گفت: از 50 هزار دانش‌آموز ثبت‌نامی شهرستان بوشهر در سال تحصیلی جدید 29 هزار و 563 نفر در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل می‌شوند.

محمد سلیمی‌فرد افزود: همچنین از این جمعیت پنج هزار و 70 نفر کلاس اولی هستند که در 140 آموزشگاه در قالب 181 کلاس درس در شهرستان بوشهر مشغول به تحصیل خواهند شد.

19 هزار کلاس اولی در استان بوشهر راهی کلاس درس شدند

همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر نیز 19 هزار و 840 کلاس اولی راهی کلاس‌های درس شدند.

صبح امروز مراسم جشن شکوفه‌ها ویژه دانش‌آموزان کلاس اولی در شهرستان بوشهر در مدرسه غیردولتی رسالت با حضور مسئولان برگزار شد.

در این آیین دانش‌آموزان کلاس اولی پس از رد شدن از زیر قرآن با استقبال معلمان خود راهی کلاس درس شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار