کد خبر: ۹۹۰۶۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 22 September 2015
تابناک بوشهر: همزمان با 31 شهریور ماه (روز شکوفه ها) 19 هزار و 840 نوآموز در استان بوشهر سال تحصیلی خود را آغاز کردند
 
به گزارش تابناک بوشهر به نقل از اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به نقل از ایرنا، جشن کلاس اولی ها دردبستان غیردولتی رسالت بوشهر با حضور جمعی ازمسئولان برگزارشد و دانش آموزان درحالی که شاخه های گل دردست داشتند از زیر قرآن گذشتند و وارد مدرسه شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در این آیین گفت: تقارن روز شکوفه ها با نخستین روز از هفته دفاع مقدس به ما این تکلیف را یادآو می شود که باید نسل این آب و خاک را با حماسه دفاع مقدس آشنا کنیم.

ناصر کرمی افزود: سال تحصیلی 94 - 95 با شعار 'مهر چتر خویش گسترده است، همزبانی، همدلی آورده است' همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز شد.

وی اظهار کرد: همچنین همزمان با روز شکوفه ها 13هزار و 350 نوآموز نیز در مقطع پیش دبستانی در استان بوشهر روز غنچه ها را جشن گرفتند.

کرمی گفت: رشد جمعیت دانش آموزی استان بوشهر درسال تحصیلی جدید چهار درصد است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر نیز گفت: از 50 هزار دانش آموز ثبت نامی این شهرستان در سال تحصیلی جدید 29 هزار و 563 نفر در مقطع ابتدایی مشغول به تحصیل می شوند.

فرامرز سلیمی فرد افزود: همچنین از این جمعیت پنج هزار و 70 نفر کلاس اولی هستند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور بخش غیر دولتی در کنار آموزش و پرورش امسال چهار هزار و 950 دانش آموز شهرستان بوشهر در مدارس غیر دولتی ثبت نام شده اند .

سلیمی فرد در پایان یادآور شد: از یک هزار و 345نفر شرکت کننده شهرستان بوشهر در کنکور سراسری، 364 نفر در دانشگاههای مرجع قبول شده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار