سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی گفت: با افرادی که بعد از گرفتن کپسول اکسیژن، آن را با قیمت‌های بالا در بازار سیاه می‌فروشند برخورد جدی شده‌است.
کد خبر: ۹۸۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ 22 August 2021

به گزارش تابناک رضوی، جواد خزایی در گفت‌و‌گو با مشهد فوری اظهار کرد: در شهرستان‌های استان خراسان رضوی به جز مشهد، کمبود اکسیژن نداریم، لذا با دستگاه علوم پزشکی مشهد توافق شده‌است کپسول‌های خالی به تربت حیدریه ارسال و از این ظرفیت استفاده‌شود.

سرپرست سازمان صمت خراسان رضوی با اشاره به طولانی بودن صف‌های اکسیژن تصریح کرد: قرار است بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیاز خود را از 2 واحد تولیدی جدید تامین کنند و نیاز مردمی در بخش خانگی از 2 کارخانه نزدیک شهر تامین شود.

وی افزود: با این تمهیدات، صف تامین اکسیژن خانگی و مراکز درمانی از یکدیگر جدا می‌شود و دیگر شاهد شلوغی نخواهیم بود، همچنین با شروع به کار 2 واحد تولیدی گاز اکسیژن، صف تقاضا خوهد شکست و به سمت تعادل پیش می‌رویم.

خزایی با بیان اینکه عده‌ای با توجه به نیاز مردم به کپسول اکسیژن به دنبال سودجویی هستند متذکر شد: افرادی بعد از گرفتن کپسول اکسیژن با قیمت‌های بالا در بازار سیاه آن را می‌فروشند که البته با دلالان برخورد جدی شده‌است.

وی در خصوص استاندارد بودن کپسول‌های اکسیژن بیان کرد: کارخانه‌ها موظف‌اند هنگام پر کردن کپسول‌ها، آخرین آزمایشی که بر آن صورت گرفته و همچنین تاریخ اعتبار آن را رصد کنند تا مشکلی پیش نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار