مدیرشبکه بهداشت ودرمان صالح آباد از اضافه شدن یک دستگاه دیالیز به بیمارستان شهدای صالح آباد خبر داد.
کد خبر: ۹۸۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲ 23 July 2021

دکتر سعید غلام زاده درگفتگوباخبرنگارتابناک رضوی با بیان این مطلب افزود: یک دستگاه دیالیز به مجموعه دستگاه‌های دیالیز شهرستان افزوده شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان و سرپرست بیمارستان شهدای صالح آباد ادامه داد: با اضافه شدن این دستگاه جدید که پس از پیگیریهای مستمرمسئول امور اداری شبکه، مدیربیمارستان، ریاست دانشکده، معاون درمان تربت جام و فرماندارشهرستان صورت گرفته،تعداد دستگاههای بخش دیالیز بیمارستان از۴ دستگاه به ۵ دستگاه رسیده که با این وضع، شرایط برای پذیرش کلیه بیماران دیالیزی شهرستان دربیمارستان شهدا فراهم گشته و از این پس هیچ بیمار دیالیزی صالح آبادی جهت انجام دیالیز نیاز به مراجعه به شهرستانهای مجاور را ندارد.

وی بااشاره به اینکه دستگاه‌های دیالیز در درمان بیماران کلیوی کارکردبالایی داردو اضافه شدن این دستگاه‌هابه بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان صالح آبادضروری بوداظهارکرد:در ابتدای سال ۹۹ظرفیت بخش دیالیز بیمارستان شهدای شهرستان صالح آباد۴ تخت بود که اکنون به۵ تخت افزایش یافته و به وسیله ۲ متخصص داخلی دیالیزهدایت می‌شود.

غلامزاده خاطرنشان کرد:این بخش در دوشیفت بیماران دیالیزی را پوشش می‌دهد و روزانه بین ۵ تا ۱۰ بیمار با نارسایی کلیوی در این مرکز دیالیزمی‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار