با اعلام فراخوان عمومی؛
فرهنگسرای فناوری‌ و رسانه شهرداری مشهد با همکاری خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان‌رضوی و موسسه فرهنگی شهرآرا اقدام به برگزاری اولین جشنواره خبرنگار محله در مشهد مقدس می‌کند.
کد خبر: ۹۸۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 21 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، یوسف اسماعیل زاده، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد با اعلام این مطلب اظهار کرد: رویکرد این جشنواره مردمی بوده و با هدف استعدادیابی و شناسایی و رشد نویسندگان و توجه هر چه بیشتر به مسائل شهری و ارتقای فرهنگ شهروندی برگزار می شود.

وی افزود: موضوعات این جشنواره حول محورهای زیارت و آداب میزبانی، هویت شهر مشهد مانند مفاخر و چهره‌های تاثیرگذار شهر، ابنیه، محلات و ... ، فرهنگ شهروندی، مسائل شهری، آسیب‌های اجتماعی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی تعیین شده و بخش ویژه ای مبتنی بر شعار سال نیز مدنظر قرار گرفته شده است.

اسماعیل زاده افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند در حوزه‌های خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، عکس و طراحی و کاریکاتور آثار خود را به نشانی دبیرخانه در بلوار هفت تیر، انتهای پارک لاله، فرهنگسرای فناوری و رسانه و یا کانال ارتباطی جشنواره به نام ctm_resane@ در شبکه اجتماعی ایتا ارسال کنند. همچنین ضروری است همۀ آثار، تولیدی بوده و پیش از این در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده باشد.

به گفته معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، زمان ارسال آثار از ۳۰ تیر تا ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده و به برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیس نقدی و غیرنقدی تعلق می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار