رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام با اشاره به وقفه یک و نیم ساله در برگزاری یازدهمین فصل شعر آزاد تربت‌جام به دلیل شرایط کرونایی از رونمایی 8 عنوان کتاب ادبی شاعران انجمن شعر ترنم جام این شهرستان هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 20 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، صادق شریفی نسب با اشاره به وقفه یک و نیم ساله در برگزاری یازدهمین فصل شعر آزاد تربت‌جام به دلیل شرایط کرونایی گفت: هم‌زمان با آغاز دهه ولایت و امامت از 8 عنوان کتاب ادبی شاعران انجمن شعر ترنم جام این شهرستان با حضور شاعران و پیشکسوتان این عرصه رونمایی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌جام افزود: در این محفل ادبی آخرین سروده‌های به چاپ رسیده شاعران این شهرستان فاطمه مولوی، ناهید خان جانی، مریم فیضی، احمد ندایی و خالد عظیمی طی آیینی رونمایی و در معرض دید و نقد علاقه‌مندان و ادب دوستان قرار گرفت.

در ادامه مسئول انجمن شعر ترنم جام با اشاره به گرفتن مجوز و وقفه یک و نیم ساله انجمن در شرایط کرونا گفت: یازدهمین فصل شعر آزاد تربت‌جام را در حالی آغاز بکار کردیم که دستاورد حاصل از خانه‌نشینی و زمین‌گیر شدن شعرا در شرایط کرونایی چاپ و رونمایی از ۸ اثر ادبی شاعران و فرهیختگان حوزه شعر و ادب این خطه فرهنگی است.

ایرج مظلوم سامانی افزود: در این فصل شاعران میهمان و میزبان به خوانش آخرین آثار خود در قالب شعر طنز با گویش محلی، غزل، قصیده، چهار پاره، مثنوی و شعر سپید پرداختند که با تشویق و تحسین حضار و ادب دوستان مواجه شدند.

وی یکی از محاسن برگزاری این فصل شعر آزاد انجمن شعر ترنم جام را دمیدن نفسی تازه و خارج شدن از کما در وقفه یک و نیم ساله دانست و اضافه کرد: امیدواریم با برپایی به‌موقع فصل دوازدهم (پاییز) و حضور شاعران برتر استانی و کشوری شاهد رونق و هم‌افزایی بهتر شعر این منطقه نسبت به گذشته باشیم.

گفتنی است: یازدهمین فصل شعر آزاد تربت‌جام با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شاعران و پیشکسوتان عرصه شعر و ادب پارسی در سالن اجتماعات اداره ارشاد به همت انجمن شعر ترنم جام باشکوه خاصی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار