دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام خبر داد:
دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام از جمع‌آوری چادرنشینان فاقد شناسنامه و تخریب دیوارکشی‌های غیرمجاز حاشیه این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ 19 July 2021

حمید علیزاده در گفت‌وگو با تابناک رضوی، با اشاره به جمع‌آوری چادرنشینان فاقد شناسنامه و تخریب دیوارکشی‌های غیرمجاز حاشیه این شهر با توجه به مطالبه‌های به‌حق مردم و برابر مصوبه شورای تأمین این شهرستان گفت: یکی از مطالبات جدی مردم از دادستانی برخورد قانونی با حاشیه‌نشینان شهر تربت‌جام بود.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام با بیان اینکه چندین سال است شاهد معضلات گسترده چادرنشینان حاشیه شهر که متأسفانه گاهی با تبعات امنیتی، بهداشتی، جرائم و مزاحمت‌های متعدد برای مردم منطقه حاشیه‌نشین غصن آباد و مرکز شهر همراه هستیم، افزود: دستگاه قضا در راستای پیشگیر از وقوع جرم و مطالبات به‌حق مردمی این موضوع را در شورای تأمین طرح موضوع و برابر مصوبه این شورا نسبت به جمع‌آوری چادرنشینان اقدام شد.

وی با اشاره به اینکه بعضی از این حاشیه‌نشینان فاقد شناسنامه و تابعیت ایرانی بودند که طبق قانون باید با آن‌ها برخورد شود، تصریح کرد: الحمدالله امروز شاهد جمع‌آوری این افراد به همت نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های متولی بودیم که این اقدام طبعاً موجب خرسندی مردم منطقه غصن آباد خواهد بود.

علیزاده با بیان این که چندین سال است افراد غیربومی فاقد شناسنامه ضمن اقدامات مجرمانه‌ به‌صورت غیرقانونی و غیرمجاز در حاشیه شهر تربت‌جام و منطقه غصن آباد به صورت چادرنشین اسکان داشتند که ضمن ناامنی مسائل زیست محیطی هم بوجود می‌آوردند، یادآور شد: نظارت مستمر دستگاه‌های متولی در برخورد جدی با این پدیده شوم اجتماعی که باعث نازیبا کردن حاشیه شهر و تحقق خیلی از جرائم شده، مورد تأکید است.

دادستان عمومی و انقلاب تربت‌جام تخریب تعدادی از دیوارکشی‌های غیرمجاز حاشیه شهر که محل تجمع معتادان متجاهر و خریدوفروش مواد مخدر شده بود را در همین راستا دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار