نویسنده کتاب«جاده جنگ»، گفت: همه انقلابها در جهان برای خود آثار و داستانهایی دارند، با توجه به این موضوع این وظیفه را بر خود دانستم که با نگارش کتابی در رابطه با جنگ تحمیلی ایران و عراق از وقایع آن برای نسلی بگویم که بعضا در بی خبری و بدخبری از سوی رسانه های بیگانه قرار گرفته اند.
کد خبر: ۹۷۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲ 19 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، منصور انوری با بیان اینکه جامعه ما امروزه به نوعی مصرف کننده فرهنگی دیگر کشورها در جهان است، گفت: وظیفه ما به عنوان نویسندگان انقلابی در راستای انتقال مفاهیم دین، فرهنگ و هنر اصیل ایران اسلامی در تهاجم فرهنگی امروز برای نسل جوان بسیار خطیر و مهم است.
وی با اشاره به کتاب «بر فراز آشیانه عنقا» بر اساس زندگینامه شهید محمودکاوه، افزود: سعی من بر این بوده است که مفاهیم انقلاب، شهادت و رشادت را با توجه به عدم آگاهی نسل جوان از اتفاقات و رشادتهای جوانان این سرزمین در تهاجم دشمنان به خاک ایران بیان کنم در واقع هدف من ادای دین به این رشادتها و فداکاری ها است.
انوری در رابطه با طولانی ترین رمان تاریخ ایران«جاده جنگ»، گفت: همه انقلابها در جهان برای خود آثار و داستانهایی دارند، با توجه به این موضوع این وظیفه را بر خود دانستم که با نگارش کتابی در رابطه با جنگ تحمیلی ایران و عراق از وقایع آن برای نسلی بگویم که بعضا در بی خبری و بدخبری از سوی رسانه های بیگانه قرار گرفته اند.

گفتنی است «مصافحه با ارواح» در «جاده جنگ» ما را از «عشقاباد تا عشق آباد» تا «فراز بر آشیانه عنقا» و «قربانگاه عشق» از آثار این نویسنده مشهدی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار