مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی از ابتدای اجرای این طرح (اواخر سال ۹۶) تاکنون در این استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۹۷۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰ 19 July 2021

حسین باقری افزود: طرح‌های اشتغال روستایی یکی از اقدامات مناسب دولت است که نقش موثری در توسعه و افزایش اشتغال در روستاها داشت.

وی ادامه داد: طرح دولت برای حمایت از مشاغل روستایی از طریق اعطای تسهیلات در این مناطق موجب کاهش نرخ بیکاری و افزایش سرمایه گذاری در روستاهای استان اصفهان شد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهار داشت: این تسهیلات در حوزه‌های گردشگری، بوم گردی، صنایع تبدیلی و لبنی، صنایع دستی و کشت محصولات گلخانه‌ای هزینه  شد.

وی اضافه کرد: اعطای این تسهیلات در برخی از مناطق روند معکوس مهاجرت از روستا به شهر را  درپی داشت و زمینه توسعه گردشگری و بوم گردی را فراهم کرد.

باقری با اشاره به اینکه شیوع کرونا بخشی از اشتغال ایجاد شده را تحت تاثیر قرار داد ابراز امیدواری کرد که تداوم پرداخت تسهیلات موجب شکوفایی بیشتر اشتغال در روستاها شود.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات مشاغل روستایی باید در این مناطق پرداخت و هزینه شود و همین امر موجب سرمایه‌گذاری بیشتر در روستاها و کاهش نرخ بیکاری در این مناطق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار