استاندار خراسان رضوی در سومین روز سفر به رشتخوار از چندین روستا بازدید و با حضور در میان مردم پای درد و دل های آنان نشست.
کد خبر: ۹۷۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 16 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمدصادق معتمدیان صبح امروز وارد شهرستان رشتخوار شده و در روستای ملک‌آباد با خانواده شهید اکبری دیدار کرد.

معتمدیان پس از آن با حضور در جمع اهالی این روستا به اهالی قول پیگیری مشکلات آنها را داد.

معتمدیان پس از ملک‌آباد عازم روستای شعبه شد و در میان اهالی خونگرم این منطقه حضور یافت.

استاندار خراسان رضوی پس از ورود به روستای شعبه در جمع روستانشینان شعبه بیان کرد: در کشور ما جمعیت روستایی همواره، جمعیت مولد در اقتصاد و تولید کشور بوده‌اند. لذا سیاست کلان نظام هم کمک برای تثبیت جمعیت روستایی تدوین شده است.

معتمدیان در ادامه سفر به شهرستان رشتخوار از روستای سعد‌آباد بازدید و ضمن شنیدن درد و دل‌های اهالی این روستا در جریان کمبودهای آن قرار گرفت.

استاندار خراسان رضوی در جمع مردم سعد‌آباد گفت: در حوزه نهاده‌های دامی با توجه به پیگیری‌های انجام شده سهیمه ویژه‌ای برای نهاده‌های دامی دامداران شهرستان رشتخوار در نظر خواهیم گرفت.
وی ضمن اشاره به مشکلات اب یادآور شد: برداشت‌های بی رویه‌ای که از منابع آبی‌ صورت گرفته باعث شده بسیاری از دشت‌های استان در وضعیت بحرانی قرار بگیرند.

معتمدیان افزود: در این راستا تلاش ما بر این است که مشکلاتی آبی را در حوزه صنعت، کشاورزی و آب شرب برطرف کنیم. براین اساس یکی از برنامه‌های اجرایی که باید اولویت همه دستگاه‌های باشد، استفاده از روش‌های آبخیز داری و آبخوان داری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار