استاندار خراسان رضوی از شهر قاسم آباد شهرستان خواف بازدید کرد استاندار خراسان رضوی در جریان سفر به شهرستان خواف از شهر قاسم‌آباد بازدید و با مردم خونگرم این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۷۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 15 July 2021

به گزارش تابناک‌رضوی، محمدصادق معتمدیان در ادامه سفر به شهرستان خواف از شهر قاسم‌آباد بازدید و با مردم این منطقه گفتگو کرد.

معتمدیان در جمع مردم قاسم‌آباد بعد از شنیدن صحبت ها و درخواست‌های آنان گفت: افتخار می کنیم که بدون واسطه به مشکلات مردم به خصوص در مناطق کم برخوردار رسیدگی کنیم.

وی با بیان اینکه تصمیماتی را امروز برای پیشرفت شهرستان خواف اتخاذ خواهیم کرد، ادامه داد: شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف ظرفیت‌های خوبی دارد و در این راستا با هماهنگی همه رده‌های مدیریتی استان باید برای حل مشکلات تمام توان و ظرفیت را به کار ببریم.

گفتنی است، پیگیری برای حل مشکل شوری آب، دستور برای الحاق و تامین زمین جهت ساخت مسکن، اختصاص سهمیه آرد و نهاده‌های دامی، اختصاص اعتبار به شهرداری برای اقدامات عام المنفعه، پیگیری برای احداث مجتمع‌های دامداری و اختصاص اعتبار برای لایروبی قنوات شهر قاسم‌آباد شهرستان خواف از دیگر موضوعاتی بود که استاندار خراسان رضوی بعد از پیگیری و مطالبه تلفنی از مدیران مربوطه در جمع مردم برای آنها قول مساعد داد.

استاندار خراسان رضوی همچنین با حضور در منزل شهیدان جواد و حسین زنگنه با خانواده این شهدای والامقام دیدار و یاد و خاطره همه شهیدان دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

معتمدیان همچنین پس از بازدید و گفت‌وگو با مردم روستای هم زارع و استماع مشکلات آنان اظهار کرد: با توجه به مشکلات و محرومیت‌هایی که روستای هم زارع دارد، نیازمند تمرکز بیشتر بر روی این روستا هستیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: بحث تامین آب و لایروبی قنوات از اولویت‌های این روستا است. در این راستا همچنین حتما امروز سهمیه خاصی را در حوزه نهاده‌های دامی به شهرستان خواف و منطقه با محوریت روستاها اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم این روستا خواستار شد و تاکید کرد: کمیته‌ امداد امام خمینی (ره) استان، تمام کسانی که در این روستا مشکلات معیشتی داشته و حقوقی ندارند را تحت پوشش قرار خواهد داد.

معتمدیان به ظرفیت‌های اعتباری و تسهیلاتی نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: در بحث مسکن، زمین و وام بلاعوض شرایط محیا است و بنیاد مسکن و بهزیستی اعتبارات خوبی دارند که نیاز است در مناطق محروم این اعتبارات داده شود. در این راستا حتما بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی باید در این منطقه حضور پیدا کنند و ظرفیت ۵۰ میلیون وام بلاعوض و ۱۰۰ میلیون وام قرض الحسنه را برای مردم توجیه نمایند تا مردم از این امتیاز خوب استفاده کنند.

گفتنی است، کمک به دهیاری روستای هم زارع و وعده ساخت پارک کوچک تفریحی در این روستا از دیگر نکاتی بود که استاندار خراسان رضوی برای آن‌ها قول مساعد داد.

خبر در حال تکمیل است…

خبرنگار: کمال حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار