خواننده انقلابی :
خواننده انقلابی مشهدی گفت: با توجه به هجمه زیادی که روی بانوان است خصوصا در مقوله حجاب، تصمیم گرفتیم کاری را با نام تاج بندگی تولید کنیم که خوشبختانه بازخورد خوبی هم داشته است.
کد خبر: ۹۷۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 15 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، ایمان حیدری در خصوص هدف اصلی از تولید این اثر اظهار کرد: متاسفانه شرایط به گونه ای است که برخی از بانوان به دلیل داشتن حجاب مورد تمسخر واقع می شوند و ممکن است این موضوع روی حجاب آنان تاثیرگذار باشد و به همین دلیل تصمیم به تولید این آهنگ گرفتیم.

حیدری خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی شاهد این هستیم که دشمن با اتاق فکر قوی توسط عروسک های خیمه شب بازی همچون مسیح علی نژاد، حجاب بانوان ما را مورد هجمه قرار می دهد و با بودجه های عظیم و پشتیبانی توسط کشورهای قوی حجاب بانوان ما را مورد هجمه قرار می دهد، بنابراین لازم است ما نیز بصورت جدی پای کار بیاییم.
این خواننده انقلابی استقبال مخاطبان از کار تاج بندگی را مثبت عنوان کرد و افزود: پس از اینکار با واکنش های بسیاری مواجه بودم که دلگرم کننده بود، هرچند در این بین شاهد هجمه هایی هم از سوی دوستان مخالف بودم که با توهین و فحاشی مخالفت شان را با این موضوع نشان دادند و همین اتفاق باعث شد من به درستی راهی که انتخاب کرده ام بیشتر ایمان بیاورم.
حیدری گفت: انتشار این آهنگ تنها از طریق پیج شخصی خودم و کانال های تلگرامی مذهبی صورت گرفته و هیچ گونه حمایت و اسپانسری را بدنبال نداشته است و حتی در همایش های برگزار شده به مناسبت روز ملی حجاب هم از آن استفاده ای نشده است.
حیدری در خصوص تولیدات گذشته ای که داشته بیان کرد: تقریبا تمامی کارهای من با سرفصل های مذهبی، ارزشی، انقلابی و حماسی بوده که از آن جمله می توان به اثاری با مضمون مدافعان حرم، همسران شهدا، اعیاد اهل بیت، سردار سلیمانی، استکبار ستیزی و چندین کار حماسی و ملی دیگر اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار