استاندار خراسان رضوی در ادامه سفرهای شهرستانی خود، اینبار عازم شهرستان مرزی خواف شد.
کد خبر: ۹۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 15 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، محمدصادق معتمدیان در بیست و یکمین سفر شهرستانی خود در بدو ورود به شهرستان مرزی خواف ضمن غبارروبی مزار شهدای گمنام از شهر سده بازدید کرد.

گفتنی است؛ بازدید از شهرهای سلامی، قاسم آباد، نشتیفان و سنگان، بازدید از روستای هم زارع و روستای محروم گریاب، دیدار خانواده شهید و جانباز ۷۰ درصد، تشکیل ستاد تسهیل در راستای پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، دیدار چهره به چهره با مردم و برگزاری نشست بررسی مشکلات شهرستان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی از دیگر برنامه‌های سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان خواف خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه بازدید از شهر تازه تاسیس سده شهرستان خواف و در جمع مردم این منطقه اظهار کرد: حتما در جهت کمک به توسعه این شهر، در خدمت مردم خواهیم بود.

معتمدیان با بیان اینکه تامین اب شرب و اصلاح شبکه آبرسانی از اولویت‌های مورد تأکید در این شهر است، ادامه داد: با توجه به اینکه شهر سده تازه تاسیس است، شهرداری این شهر باید سریعا شروع به کار و شهردار آن هم مستقر شود.

اختصاص اعتبار کمکی به دهیاری شهر سده، اختصاص تسهیلات اشتغالزایی، تاکید برای ساخت مجتمع دامداری و جدی گرفتن توسعه طرح‌های هادی روستایی توسط بنیاد مسکن در این شهر از جمله مطالب عنوان شده توسط استاندار خراسان رضوی بود.

شایان ذکر است؛ استاندار خراسان رضوی پس از شهر سده عازم شهر سلامی شهرستان خواف شد و پس از غبار روبی مزار شهدا با هدف شنیدن مشکلات و درخواست‌های مردمی در جمع اهالی این منطقه حضور یافت.

معتمدیان همچنین در اولین روز حضور خود در خواف، در منزل یکی از جانبازان ۷۰ درصد این شهرستان حضور یافت و به مقام والای خانواده شهدا، ایثارگران و یادگاران دوران دفاع مقدس ادای احترام کرد.

لازم به ذکر است؛ همانند سفرهای گذشته جمع زیادی از مدیران استان در این سفر، با هدف شناسایی و حل مشکلات شهرستان، استاندار خراسان رضوی را همراهی خواهند کرد.

گزارش از کمال حسینی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار