فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛
فرمانده نیروی انتظامی مشهد گفت: مجرمان، اراذل و اوباش، مخلین نظم و انضباط یقین بدانند که پلیس به محض حضور در صحنه برابر با قوانین محاکم قضایی و دستوراتی که به همکاران ما ابلاغ شده است، برخورد قاطعی را با افراد مجرم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹ 13 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ حسین دهقان‌پور ظهر امروز در مراسم طرح ارتقای امنیت اجتماعی این شهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با هدف تامین امنیت اجتماعی و برخورد با مخلین نظم و امنیت مردم از طرف پلیس نیروی انتظامی برگزار شد.

فرمانده انتظامی مشهد با بیان اینکه جهت تامین امنیت مردم پلیس طرح‌های بسیاری را در دست اقدام دارد، ابراز کرد: طرح ‌های برقراری امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح گرم و مهمات، دستگیری سارقین و زورگیران و همچنین بحث جمع ‌آوری اراذل و اوباش که موضوع اجرای طرح امروز پلیس است، از جمله این طرح‌هاست.

وی ادامه داد: برخی از اتفاقات حائز اهمیتی که طی چند روز گذشته در حوزه تخریب، شرارت، درگیری‌ها و نزاع‌های دسته جمعی با سلاح گرم و سرد اتفاق افتاد باعث شد در راستای برقراری امنیت یک تعداد از مجرمان دستگیر شوند و تعدادی دیگر از این مجرمین متواری و تحت تعقیب قضایی و انتظامی بودند، از همین رو پلیس در راستای تامین امنیت و اجرای طرح امنیت اجتماعی طرح برخورد و مبارزه با اراذل و اوباش و افراد شرور و سارقین خیابانی را از ساعت ۵ بامداد صبح امروز تا هم‌اکنون اجرا کرد.

دهقان پور بیان کرد: جهت اجرای این طرح مناطقی که بیشترین شرارت‌ها و ناامنی‌ها در آنجا اتفاق افتاده بود توسط پاسگاه‌های سطح شهر و کلانتری‌هایی که هدف‌گذاری شده بودند، شناسایی شدند و تعداد زیادی از افراد شرور و مجرم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد گفت: مجرمان، اراذل و اوباش، مخلین نظم و انضباط و امنیت اجتماعی یقین بدانند که پلیس به محض حضور در صحنه برابر با قوانین محاکم قضایی و دستوراتی که به همکاران ما ابلاغ شده است، برخورد قاطعی را با افراد مجرم و برهم‌‌ زننده امنیت و نظم اجتماعی خواهد داشت.

دهقان‌پور افزود: افرادی که قداره به دست هستند و هرگونه سلاحی اعم از گرم و سرد با خود حمل می‌کنند و اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند، یقین بدانند حتما پلیس با این افراد در صحنه برخورد قاطع و قوی را انجام خواهد داد و مصمم هستیم تا آسایش و امنیت اجتماعی و ارامش روحی و روانی مردم را با برخورد قاطع با مخلین نظم و امنیت تامین کنیم.

وی ادامه داد: پلیس توانست در روز اول اجرای این طرح بیش از ۷۵ نفر مجرم اعم از سارقین خیابانی، زورگیران، اراذل و اوباش و افراد شرور را دستگیر کند و به مردم این نوید را می ‌دهیم که این طرح همچنان ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی مشهد تصریح کرد: در این طرح بیشتر حاشیه شهر مشهد مدنظر ما بوده است و برآورد و پیش بینی پلیس این است که افراد شرور و مجرمی هم که در مناطق بالای شهر مخل امنیت شهروندان هستند از سمت مناطق حاشیه شهر مشهد در آنجا حاضر می‌شوند، بنابراین پلیس با پیش‌بینی این نکته که محل سکونت بیشتر افراد شرور در مناطق حاشیه شهر است از همین رو ما هم تمرکز خود را در مناطق حاشیه شهر گذاشتیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار