جشن ازدواج بیست و چهارمین دوره ازدواج دانشجویی با حضور رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها در کوهشار مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 13 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، در حاشیه مراسم افتتاح کوهشار که با حضور معاونان شهردار مشهد ، مسئولین ستاد ازدواج دانشجویی و تنی چند از مدیران پایتخت معنوی ایران اسلامی برگزارشد، حدود 250 زوج جوان که در قالب طرح ازدواج دانشجویی از مناطق مختلف کشور به مشهد آمده بودند، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و نخستین بازدیدکنندگان و مهمانان ویژه افتتاح این پروژه بودند.

این مراسم با همکاری ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و شهرداری مشهد مقدس به انجام رسید و در آن زوجین دانشجو که از سراسر کشور به مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) آمده بودند، توسط کاروان تاکسی عروس از مراکز اقامتی به محل کوهشار دعوت شده و با حضور آنان این مجموعه تفریحی زیبا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در پایان این رویداد معنوی که با آتش بازی همراه بود، از سوی آستان قدس رضوی سوغات متبرک حرم امام رضا(ع) به زوجین اهدا شد و شهرداری مشهد نیز به رسم یادبود هدایی تقدیم این زوج‌های جوان کرد.

گفتنی است در بیست و چهارمین دوره از ازدواج دانشجویی که در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» برگزار شد، تفاهم‌نامه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ارزان قیمت امضا شد که بر اساس آن به کلیه زوجین دانشجوی این دوره تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه اعطا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار