رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در خراسان رضوی خبر داد:
رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در خراسان رضوی گفت: تا کنون بیش از ۳۰ کانون به این تشکل پیوستند و بدنبال این هستیم با هم افزایی ظرفیت های مختلف انرژی بیشتری را در جامعه به وجود بیاوریم.
کد خبر: ۹۷۷۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۲ 12 July 2021

به گزارش تابناک رضوی، سید هادی طباطبایی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در جریان انتخابات ۱۴۰۰ با توجه به پیش زمینه هایی که وجود داشت مخالفان نظام در خارج و همچنین بخش قلیل داخلی، بصورت جدی بدنبال این بودند که انتخابات را کم رونق و دور از شان انقلاب نشان دهند.
وی با اظهار اینکه بین جبهه دغدغه مندان و مدافعان حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران با عظمت و قوی، اتحاد و همکاری برای شکست دشمن بوجود امد افزود: رقم خوردن این اتفاق می طلبید که جبهه ی وفاقی در تقابل با جبهه ی نفاق دشمنان ایجاد شود که با یاری خداوند و راهنمایی بزرگان این نتیجه حاصل شد.
رییس ستاد مردمی آیت الله رییسی در خراسان رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر برخی از دوستان تمایل ندارند کار حزبی و جناحی انجام دهند بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و دیدگاه های آیت الله رییسی، در قالب یک تشکل مردم نهاد، تشکلی اجتماعی مدنی با روابط عاطفی اجتماعی و همدلی و تعاون دوستان را گرد هم آوردیم و این تشکل پس از انتخابات شکل گرفت.
طباطبایی عنوان کرد: قبل از انتخابات ستادها فقط ماموریت معرفی کاندیدا و جلب آراء را داشتند و جلب مشارکت مردمی و پس از آن ما یک ماموریت هدایت و نظارتی برای ریاست جمهوری منتخب و اعضای شورای شهر تعریف کردیم و قصد داریم با توانمندی و ظرفیت دوستان در خصوص خواسته های مردم مطالبه گری داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تا کنون حدود ۳۰ تشکل به جمع ما پیوسته اند اظهار کرد: چند تشکل ما بصورت اختصاصی به جوانان مربوط می شود و بابکارگیری آموزه های رهبری و رییس جمهور منتخب بدنبال این هستیم که این قشر تاثیر گذار جامعه با برنامه ریزی جدی و هدفمند به فعالیت بپردازند.
طباطبایی در پایان تاکید کرد: تا زمانی که جوانان با انگیزه ما به جبهه وفاق نپیوندند کمتر شاهد کارایی و حضور پر رنگ آنان در تصمیم گیری ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار