فرمانده لشکر‌٧٧ ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان خبر داد:
فرمانده لشکر‌٧٧ پیروز ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان از برگزاری رزمایش مشترک ارتش جمهوری اسلامی طی دو ماه آینده در منطقه شمال شرق کشور و محدوده استان خراسان‌رضوی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰ 20 September 2015
به‌گزارش تابناک خراسان رضوی به‌نقل از ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رزمایش با هدف نشان‌دادن و ارتقای آمادگی رزمی و دفاعی یگا‌ن‌های ارتش برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان در محدوده شهرستان تربت‌جام برگزار می‌شود.

فرمانده لشکر‌٧٧ پیروز ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی شش رزمایش منطقه‌ای در نیمه دوم سال‌ جاری در سطح کشور برگزار می‌کند که رزمایش شمال شرق یکی از رزمایش‌های مهم است که با حضور یگان‌های مختلف ارتش اعم از زمینی، هوایی‌، هوانیروز و پدافند هوایی برگزارمی‌شود.

امیر سرتیپ آذریان گفت: ارتش جمهوری اسلامی و از‌جمله نیروی زمینی و یگان‌های تابعه لشکر‌٧٧ ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان متناسب با تهدید ها و ترفندهای دشمنان و با به‌روز‌کردن تاکتیک‌های دفاعی و ارتقای سطح توانمندی‌های خود در آمادگی خوبی برای مقابله با تهدیدات احتمالی قرار دارد.

وی خاطر‌نشان کرد: به‌رغم حضور گروه‌های تکفیری و داعش در کشورهای منطقه و تغییر تهدید های مرزهای کشور به‌سمت جنگ‌های نیابتی، هیچ تهدیدی مرزهای کشور و از‌جمله شمال شرق کشور را تهدید نمی‌کند.

فرمانده لشکر‌٧٧ پیروز ثامن‌الائمه‌(ع) خراسان مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس (٣١ شهریورماه لغایت پنجم مهرماه) در استان خراسان‌رضوی را برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کوهسنگی، رژه نیروهای مسلح‌، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطر‌افشانی مزار شهدا، اعزام سخنران به مراسم نماز‌جمعه در سطح شهرستان‌ها و یادواره شهدا و ایثارگران برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار