با وجود اعلام آمار و آرا انتخابات شوراها در اکثر شهرهای بزرگ کشور و حتی استانهای همجوار از صبح امروز اما همچنان نتیجه انتخابات شوراها در مشهد اعلام نمی شود تا بازار شایعات پراکنده و گمانه زنی های متفرقه داغ شود.
کد خبر: ۹۷۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰ 19 June 2021

به گزارش تابناک رضوی، واقعا در فرمانداری مشهد چه خبر است که با وجود سیستمی بودن اکثریت قریب به اتفاق مراحل و فرآیند اخذ رای شوراها در روز گذشته در پایتخت معنوی ایران اسلامی اما همچنان هیچ خبری از نتایج انتخابات در شورای شهر این کلانشهر مخابره نمی شود.

فرمانداری مشهد که سابقه بروز بعضی رفتارها مانند نرساندن تعرفه و صندوق های رای را در دوره پیش ریاست جمهوری و تاخیر در راه اندازی و توقف برگزاری انتخابات به بهانه مشکلات فنی و سیستمی و تعطیلی زودهنگام برخی شعب اخذ رای را در انتخابات اخیر از خود نشان داد همچنان نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی شهر مشهد را اعلام نمی کند تا همه چیز بعد از حدود 16 ساعت از پایان زمان انتخابات هنوز در هاله ای از ابهام مانده و اعلام نشود!

چهل و هشت و چهار دهم درصد مردم مشهد دیروز آدینه به پای صندوقهای رای آمدند تا وفاداری خودشان را به نظام اسلامی نشان دهند اما تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شوراها در این شهر به خصوص با سیستمی بودن فرآیند انتخابات جای تعجب و بلکه تامل فراوان دارد و حلاوت این شور حضور حماسی را می کاهد.

عدم اعلام هیچ نتیجه ای از انتخابات دیروز در مشهد درحالیست که معاون امنیتی و سیاسی استانداری خراسان رضوی امروز رسما اعلام کرد که تا پایان امروز نتایج انتخابات در شهرهای مشهد و سبزوار و نیشابور اعلام می شود.

اما از سوی دیگر فرماندار مشهد ساعتی پیش اعلام کرد که شمارش آرا همچنان در حال انجام است و سعی میکنیم تا پایان امروز نتیجه آرای شورای شهر را اعلام کنیم در غیر این صورت فردا نتیجه آرای مشخص می شود!

وی بدون اشاره به علت بروز انواع شایعه ها در اذهان عمومی ناشی از عدم اطلاعرسانی از وضعیت آرا در مشهد توسط مراجع ذیربط، درباره برخی اظهار نظر های احتمالی در مورد لیستهای مختلف ائتلافی، این اظهارنظرها را تکذیب کرد و از مردم خواست منتظر اعلام رسمی بمانند!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار