امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام تأکید کرد:
امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام با دعوت از مردم شیعه و اهل سنت بر حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد گفت: اگر رئیس‌جمهور بارأی بالا انتخاب شود می‌تواند به‌عنوان سفیر ایران اسلامی در محافل بین‌المللی و شورای امنیت از آبروی نظام اسلامی، رهبری و مردم دفاع کند.
کد خبر: ۹۷۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴ 18 June 2021

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در گفت‌وگو خبرنگار تابناک رضوی افزود: مردم شریف ایران اسلامی به شما توصیه می‌کنم که همه حق‌دارند در انتخابات شرکت کنند و از این حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت نهایت استفاده و بهره را ببرند.

وی بابیان اینکه رأی دادن یکی از وظیفه‌های اصلی امت اسلامی است، افزود: چون خدای‌نکرده با عدم شرکت ممکن است افرادی بر مسند امور و تعیین سرنوشت کشور قرار بگیرند که اصلح نباشد.

وی تصریح کرد: پس از همین‌الان به فکر باشید که در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشید چون رأی شما پشتوانه قوی برای آینده کشور و ریاست جمهوری است.

امام‌جمعه اهل سنت تربت‌جام خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که برای خدا کار کند، در خدمت اسلام و نظام مقدس اسلامی ایران باشد، به فکر معیشت، اقتصاد، امنیت، سیاست و اقتدا و آبروی کشور اسلامی باشد.

جامی الاحمدی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور منتخب باید با نهایت دلسوزی به خواسته‌های به‌حق مردم در همه زمینه‌ها جامعه عمل بپوشند بیان کرد: اگر رئیس‌جمهور بارأی بالا انتخاب شود می‌تواند به‌عنوان سفیر ایران اسلامی در محافل بین‌المللی و شورای امنیت از آبروی نظام اسلامی، رهبری و مردم دفاع کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار