تابناک: رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به وقوع سیلاب در ۱۱ استان کشور، از نجات ۴۴ نفر از مرگ حتمی خبر داد و گفت: متأسفانه در این حادثه ۱۰ نفر نیز جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ 19 September 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ناصر چرخساز به وقوع سیل در 11 استان کشور اشاره کرد و گفت: استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، اصفهان، چهار محال و بختیاری، زنجان، سمنان، گلستان، هرمزگان، مازندران، البرز و تهران تحت تأثیر بارش‌های تابستانی دچار سیل‌گرفتگی شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع سیلاب، تیم‌های امداد و نجات به مناطق سیل‌زده اعزام شده و پوشش امدادی لازم را ارائه کردند.

به گفته وی، 29 شهرستان متأثر از سیل شده بود که 41 شهر و روستا آسیب دیده است و 97 تیم عملیاتی متشکل از 258 امدادگر در این مناطق به امدادرسانی پرداختند.

رئیس سازمان امداد و نجات تأکید کرد: از زمان وقوع سیلاب در کشور 1500 نفر تحت پوشش امداد رسانی قرار گرفتند و 44 نفر از حادثه‌دیدگان از مرگ حتمی نجات یافته و به دو نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: 225 نفر از این هم‌وطنان به صورت اضطراری اسکان یافتند و از لیست 10 واحد مسکونی توسط نیروهای امداد نجات تخلیه آب صورت گرفت.

چرخساز به توزیع 227 تخته پتو، 47 تخته موکت، 150 قوطی کنسرو و سایر اقلام بهداشتی و غذایی در بین سیل‌زدگان اشاره کرد و گفت: متأسفانه بر اثر وقوع سیلاب تاکنون 10 نفر جان خود را در کشور از دست داده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار