مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: بر اساس آخرین پیگیری ها تا کنون  16 پرونده مربوط به شهدای سلامت استان خراسان رضوی تایید و برای انجام سایر مراحل به بنیاد شهید ارجاع شده است.
کد خبر: ۹۶۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰ 27 May 2021

به گزارش تابناک رضوی، دکتر مسعود زحمتکش، در حاشیه مراسم آغاز به کار طرح《رسانه همیار سلامت》افزود: از همه خانواده محترم شهدای استان تقاضا دارم نگران نباشند؛ هنوز پرونده هیچ شهید سلامتی از استان خراسان رضوی به صورت قطعی رد نشده است و ما مجدانه تا حصول نتیجه پیگیر پرونده این عزیزان هستیم و سعی خواهیم کرد در این میان هیچ حقی ضایع نشود.
وی در ادامه در خصوص رونمایی از کارت ویژه خبرنگاران با عنوان 《 همیار سلامت》بیان کرد: اصحاب رسانه علاقمند به بهره مندی از خدمات این طرح می توانند با دریافت این کارت از  خدمات مربوط به ۵۰ مطب و مرکز کلینیکال و پاراکلینیکال بخش خصوصی در قالب دو سرویس تسهیل در نوبت دهی و تخفیف ویژه بهره مند شوند. وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از طریق روابط عمومی سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی و با مشارکت خانه مطبوعات و رسانه استان انجام شده است ، گفت:  از طریق این طرح سعی کرده ایم خدمات درمانی مناسب تری به اصحاب رسانه ارائه دهیم. چرا که در پاندمی کرونا یکی از موثرترین بازوهای کمکی کادر درمان اصحاب رسانه بودند. این عزیزان در انتقال زحمات و سختیهای فراروی کادر درمان و همچنین در آگاهی بخشی به مردم و انتقال اطلاعات علمی نقش موثر و سازنده ای داشتند.
 
وی ادامه داد: تسهیلات مرتبط با این طرح از سوی دانشگاه نیز برای اصحاب رسانه ارزشمند است و امیدوارم طرحهای اینچنینی بیش از پیش باعث برقراری ارتباط موثر بین کادر بهداشت و درمان و اصحاب رسانه شود.
وی با اشاره به روند واکسیناسیون همگانی در سطح کشور گفت: امیدوارم که روند واکسیناسیون شتاب بگیرد تا خانواده کادر درمان نیز در کنار سایر هموطنانمان نسبت به این بیماری خطرناک و مهلک ایمن شوند؛ چرا که تنها با ایمنی همگانی است که بیماری مهار خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به شرایط خطرناک گسترش بیماری به ویژه با ورود سویه های آفریقایی، هندی و انگلیسی به داخل کشور بیان کرد: تقاضای ما از وزارت بهداشت اهتمام به واکسیناسیون گسترده است؛ با شرایط فعلی واکسیناسیون قطعا در کنترل پاندمی از این طریق شکست خواهیم خورد.  از مردم  تقاضا دارم بدانند تا زمانی که واکسیناسیون همگانی در سطح گسترده و با پوشش بیش از ۷۰ درصدی مردم انجام نشده ؛ کماکان همه درمعرض خطر کرونا هستند و استفاده از ماسک و پرهیز از اجتماعات تنها راه حفظ جان خود و عزیزانشان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار