مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به سامان‌دهی گلزار شهدای تک و دو مزاری تا پایان سال جاری، از بهره‌برداری 6 گلزار شهدای اهل سنت تک و دو مزاری بخش‌های پایین جام و بوژگان تربت‌جام خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 25 May 2021

به گزارش تابناک رضوی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: گلزار شهدای اهل سنت تک و دو مزاری در روستاهای رحمت‌آباد، حسین‌آباد و سمیع آباد از توابع بخش پایین جام و دولت‌آباد از توابع بخش بوژگان به همت بخشداران و دهیاران از محل اعتبارات دهیاری‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام معصومی افزود: برای اجرای عملیات ساختمانی پروژه سامان‌دهی تک مزاری از سوی بخشداری و دهیاری‌ها مبلغ ۱۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب که فرمودند همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت زیارتگاه و دارالشفای عاشقان و دل‌سوختگان خواهد بود، تصریح کرد: با مجاهدت شهیدان و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، یک وجب از خاک میهن اسلامی به دشمن داده نشد و با مقاومت و پایداری مردم و نیروهای مسلح دشمن در این جنگ شکست خورد.

حجت‌الاسلام معصومی با قدردانی از همت بخشداران و دهیاران در اجرای پروژه سامان‌دهی گلزار شهدای تک و دو مزاری در بخش‌های بوژگان و پایین جام خاطرنشان کرد: تا پایان امسال کلیه گلزارهای شهدای تک و دو مزاری توسط بخشداران و دهیاران در سراسر استان سامان‌دهی می‌شود.

گفتی است: هم‌زمان سالروز فتح خرمشهر و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان اجرایی، بخشداران و مردم بخش‌های پایین جام و بوژگان، 6 گلزار شهدای اهل سنت تک و دو مزاری در این بخش‌ها ساماندهی و به بهره‌برداری رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار