فرماندار صالح آباد به کجا چنین شتابان؟!
ممانعت از حضور یک خبرنگار به فرمانداری شهرستان محروم و مرزی صالح‌آباد آن‌هم از سوی نماینده دولت به دلیل غیررسمی، وصله ناجوری به خدمات دولت تدبیر و امید است که پاسخی شایسته و درخور را می‌طلبد.
کد خبر: ۹۶۵۵۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸ 21 May 2021

به گزارش تابناک رضوی، عصر چهارشنبه پیش حدود ساعت ۱۳ خبرنگار تابناک رضوی در صالح آباد همراه با مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت و به دعوت وی جهت شرکت در جلسه اولیه (بنیاد برکت) در شهرستان به فرمانداری صالح آباد مراجعه می کند که پس از ورود، مسئول دفتر و روابط عمومی فرمانداری صالح آباد با بیان اینکه فرماندار با حضور شما (خبرنگار) در جلسه مذکور مخالف است مانع از حضور او می شود!؟

بنابراین گزارش، حضور فتح‌الله برومند زاده، خبرنگار تابناک استان خراسان رضوی و فعال رسانه ای شهرستان محروم و مرزی صالح آباد به دعوت مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت ناچار به حضور در فرمانداری شده است که به دژ فرماندار قلیچی برخورد می کند!

فرماندار با انتصاب کسانی به‌عنوان مشاور رسانه‌ای که برای تعریف و تمجید از دولت و کارهای انجام‌نشده و جلسات بدون بازخورد، قلم‌فرسایی می‌کنند هیچ کوتاهی نکرده و نشان داده که سیاست در صالح‌آباد، ایالتی و تافته جدا بافته از تفکرات انقلابی و مردمی است.

این گزارش حاکی ست این خبرنگار بارها مطالبه‌هایی در زمینه‌های راه‌های مواصلاتی، آب شرب، عدم آنتن دهی مناسب دستگاه‌های گیرنده دیجیتال و اینترنت، تعطیلی بانک صادرات، نبود جایگاه پمپ گاز، وجود مدیران پروازی، استفاده شخصی از خودروهای دولتی توسط مسئولین در ساعت‌های غیر اداری و خارج از شهرستان، کمبود موقتی گاز مایع، کمبود فضای سبز، نبود مرکز معاینه فنی، وضعیت کمبود نیروی انسانی در برخی اداره‌ها و... را مطرح کرده بود که بارها شاهد برخورد دور از شأن این فرماندار به‌عنوان نماینده دولت و برخی مدیران به یک خبرنگار و فعال رسانه بوده است.

خبرنگار تابناک رضوی همچنین از خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در سایر شهرستان‌ها خواست تا پیگیر این رفتار ناپسند، دور از شأن و سلیقه ای فرماندار صالح‌آباد باشند‌.

برومندزاده همچنین از امامان جمعه معزز تشیع و اهل سنت شهرستان به‌عنوان پدران معنوی، نیروهای خدوم امنیتی و قضایی درخواست کرد که ضمن رصد عملکرد مسئولین این شهرستان محروم، مرزی و تلفیقی پذیرای مدیرانی باشند که با عملکرد مثبت و باروحیه‌ای جهادی و انتقادپذیری واقعی و بی‌ریا برای پیشرفت شهرستان کار انجام دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار