ستاد ارتباطی دکتر محسن رضایی در شرق کشور با محوریت خراسان رضوی و با مسئولیت حجت الاسلام والمسلمین حمید خادمیان در مشهد مقدس راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۶۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ 21 May 2021

تابناک رضوی: به گزارش خبرنگار ما، این ستاد با هدف راه اندازی سیستم تعامل و ارتباط بهینه با دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که بنا به دعوت بسیاری از فرهیختگان و به خصوص دغدغه مندان اقتصادی و گروههای مختلف مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم ثبت نام کرده اند توسط حجت الاسلام والمسلمین حمید خادمیان در مشهد راه اندازی شد.

وی درباره دیدگاههای سردار دکتر رضایی اظهار کرد: اگر مسائل اصلی کشور را معیشتی و اقتصادی میدانیم برای رفع مشکلات نیازمند حضور یک اقتصاددان انقلابی هستیم تا با بهبود وضعیت مردم، انقلاب هم به مسیر اصلی خودش برگردد.
وی افزود: دکتر رضایی از پیش از انقلاب همیشه خط شکن و استراتژیست بوده و راه اندازی مراکز گسترده خدمت رسانی مانند قرارگاه خاتم و دانشگاه امام حسین و بسیاری از مجموعه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مرهون درایت ایشان بوده است.

حجت الاسلام خادمیان با اشاره به جمله دکتر رضایی درباره اینکه دیگر روز شعار دادن نیست، باید عمل کرد، گفت:
تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک آینده ایران است و اگر از جناح‌های سیاسی در دولت آینده می‌آیند می بایست منطق بر شایستگی و نه امضاهای طلایی باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار