جبهه همبستگي ملي نيروهاي انقلاب اسلامي«همنا» در مشهد با هدف انتخاب 50 هزار مدير جوان براي ايران آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۶۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 21 May 2021

تابناک رضوی: دفتر جبهه همبستگي ملي نيروهاي انقلاب اسلامي«همنا» با هدف شناسايي و به کارگيري مديران جوان بومي،متخصص و پويا در راس مديريت کشورطي مراسمي در مشهد مقدس افتتاح شد.بر اساس اين گزارش حجت الاسلام محمد تقي مهروز، قائم مقام و معاون امور استان هاي «همنا» در اين مراسم گفت: بيش از 300 نشست براي تشکيل «همنا» در راستاي عملياتي سازي اهداف اين تشکل در مشهد و تهران برگزار شده است که بسياري از روحانيون ،استانداران ،شهرداران و جمع کثيري
از سياسيون به اهداف اين جبهه لبيک گفته اند.
وي با اشاره به اين که اين جبهه هم اکنون در 18 استان کشور آغاز به کار کرده است، افزود: همه رشته هاي تخصصي و تحصيلاتي جوانان در اين جبهه مد نظر قرار گرفته و مقرر شد يک کار منسجم براي انتخاب مديران شايسته و لايق جوان کشور صورت بگيرد. وي يادآور شد انتخاب50 هزارمدير جوان معتقد،متخصص ، مومن و انقلابي زير 40 سال در سراسر کشوراز مهمترين اهداف اين جبهه است .
وحيد رهبر، دبير جبهه همبستگي ملي نيروهاي انقلاب اسلامي خراسان رضوي نیز گفت: بايد يک پاکسازي زيرساختيدر چارت مديريتي کشور صورت بگيرد و از جوانان لايق و شايسته حمايت کرد و شايسته سالاري را در بحث مديريت کشور جايگزين انتخاب مديران سیاسی کرد.
در ادامه اين نشست دکتر علي پاکباز خسروشاهي، رييس شوراي سياست گذاري «همنا»خراسان رضوي اظهار داشت:ما نسبت به «فردا» مسووليم. فرداي خودمان، فرداي فرزندان مان و از همه مهمتر، فرداي ايران. همين مسووليت، تکليف مي کند که با برنامه امروز مان را چنان تدبير کنيم که فردا حتما بهتر از امروز باشد. در حوزه مديريت هم اين قاعده صادق است و ما بايد از پايه ها شروع کنيم. استعداد ها را بيابيم، تربيت کنيم، فرصت آزمون و خطا بدهيم و در نهايت بزگ شده و به ثبات رسيده وارد چرخه مديريت کلان کنيم. اين سرمايه سازي، ما را در شمار برخوردار ترين کشورها قرار مي دهد.جبهه همبستگي ملي نيروهاي انقلاب اسلامي هم با اين نگاه ساختار سازي شده است تا شاهد يک سازمان هوشمند و با برنامه براي تربيت مديران فردا باشيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار