پس از اعلام حلول ماه شوال و عید سعید فطر،از شب گذشته و در ساعات اولیه بامداد امروز کلیه خیابان ها، ایستگاه های اتوبوس و گذرگاه های عابر پیاده در اطراف بارگاه منور رضوی، توسط نارنجی پوشان خدوم منطقه ثامن(بصورت مکانیزه و دستی) رفت و روب، شستشو، گلاب پاشی و عطرافشانی شده و کلیه سرویس های بهداشتی موجود در محدوده گندزدایی و ضدعفونی شده است.
کد خبر: ۹۶۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵ 13 May 2021

به گزارش تابناک رضوی، سید فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن مشهد مقدس، اقدامات ویژه عید سعید فطر را تشریح کرد: با توجه به اینکه نماز باشکوه عید سعید فطر در حرم مطهررضوی می شد،کلیه نیروهای خدمات شهری منطقه از روز گذشته آماده خدمت رسانی بوده اند.

گفتنی است پس از اعلام حلول ماه شوال و عید سعید فطر،از شب گذشته و در ساعات اولیه بامداد امروز کلیه خیابان ها، ایستگاه های اتوبوس و گذرگاه های عابر پیاده در اطراف بارگاه منور رضوی، توسط نارنجی پوشان خدوم منطقه ثامن(بصورت مکانیزه و دستی) رفت و روب، شستشو، گلاب پاشی و عطرافشانی شده و کلیه سرویس های بهداشتی موجود در محدوده گندزدایی و ضدعفونی شده است.

اکیپ ویژه جمع آوری و رفع سدمعبر، در طول مسیر تشرف زائران مستقر شده و اقدامات لازم در خصوص کنترل و برقراری نظم بیشتر در معابر را انجام می دهند.

 همچنین از روز گذشته و به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ثامن، فضا آرایی ویژه کلیه مبادی منتهی به حرم مطهررضوی با استفاده از نصب حدود ۵۰۰ عدد پرچم رنگی و نیز ریسه های پارچه ای الوان صورت گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار