عصر دیروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که دو جوان در حالیکه سوار بر یک خودرو بودند، در حال آزار و اذیت کودکی به دلیل مسائل فوتبالی هستند. در این ویدیو، کودکی حدودا 12 ساله که به نظر می رسد در حال چوپانی است، توسط این دو جوان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.
کد خبر: ۹۵۸۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 24 April 2021

به گزارش تابناک رضوی،‌ داستان از این قرار است که این دو فرد بزرگسال، با اذیت کودک چوپان که طرفدار استقلال است، سعی می کنند تا او را وادار کنند علیه تیم محبوبش شعاری سر دهد ولی این کودک در مقابل آزار و اذیت های این دو جوان مقاومت کرده و مطابق خواسته های این دو جوان، علیه استقلال شعاری سر نمی دهد.

 

انتشار این کلیپ به سرعت فضای مجازی را به خود مشغول کرد و تمامی هواداران فوتبال فارغ از طیف رنگی، با محکوم کردن این اقدام شرم آور، خواستار شناسایی افراد کودک آزار شدند.

این ویدیو منجر به واکنش رسمی باشگاه استقلال در محکومیت این حرکت شد و رسانه این باشگاه اعلام کرد که پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از این کودک تجلیل می کند. سایر بازیکنان استقلال نظیر مهدی قایدی، مهدی مهدی پور، محمد دانشگر نیز به این مسئله واکنش نشان دادند و بزرگانی مثل امیرقلعه‌نویی،علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی  هم با محکوم کردن این اقدام، خواهان برخورد با متخلفین شدند.


ساعاتی بعد و با شناسایی این فرد پس از انتشار گسترده کلیپ  سرهنگ اکبر محمدآبادی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان داورزن اعلام کرد: فردی که اقدام به آزار کودک هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می شود.


در عین‌حال کودک استقلالی هم شناسایی شده و کانون هواداران باشگاه قرار است از او تجلیل به عمل بیاورد.

 

سید حسین علوی مقدم دبیر خانه ورزش استان خراسان رضوی در این باره گفت: پس از انتشار فیلم دردناک آزار کودک طرفدار استقلال ، با پیگیری از دادستانی ، دستگاه انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی وشهرستان سبزوار و نماینده محترم سبزوار در مجلس ، دیشب فرد آزار  دهنده دستگیر و تحویل مراجع قضایی گردید. تشکر از تمام عزیزانی که در این فرآیند همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار