محمد باقر حیدری در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه گفت: در صورتی که پزشکان علاوه بر ویزیت هزینه معاینه بیماران را جداگانه دریافت کنند خلاف قانون عمل کرده اند.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰ 14 April 2021

محمد باقر حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: زمانی که بیماران جهت نشان دادن نتایج آزمایشات خود به پزشک مراجعه می‌کنند دریافت هزینه ویزیت از جانب پزشک مورد نظر تحت شرایطی غیر قانونی می‌باشد.

وی افزود: در صورتی که از زمان انجام آزمایش مدت زمان زیادی گذشته باشد و یا آزمایش مورد نظر توسط پزشک دیگری نوشته شده باشد دریافت هزینه ویزیت منعی ندارد، اما اگر مدت کوتاهی از انجام آزمایش گذشته باشد هزینه ویزیت مجدد نباید دریافت شود.

رئیس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: هزینه ویزیت پزشکان با توجه به نوع تخصص و نوع بیمه درمانی مراجعه کنندگان مقدار متفاوتی می‌باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: پزشکان حق دریافت وجهی به غیر از همان هزینه ویزیت مشخص شده برای هر پزشک به منظور انجام معاینه را ندارند و دریافت چنین وجوهی خلاف قانون است.

حیدری تاکید کرد: در بازه زمانی کوتاهی پزشکان بابت وسایل کرونا مبلغ ده هزار تومان را علاوه بر ویزیت اصلی دریافت می‌کردند که با پیگیری‌های صورت گرفته از این موضوع ممانعت به عمل آمد و هم اکنون پزشکان اجازه دریافت چنین وجهی را ندارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار