ساختمان دادگاه عمومی بخش قلعه نو با حضور قائم مقام دادگستری استان تهران به بهره برداري رسيد.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ 13 April 2021

مسعود ستایشی در مراسم افتتاح این ساختمان با بیان اینکه نگاه مجموعه قضایی استان تهران مبتنی سهولت و دسترسی آسان آحاد جامعه به حوزه‌های قضایی است، گفت: افتتاح این گونه دادگاه‌های قضایی با این هدف که هرزمان مردم بتوانند به راحتی شکایات و دعاوی خود را در در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی خود و در مرجع صالح قضایی مطرح کنند، موجب رضایتمندی و تجلی عدالت است.

وی با ابراز رضایت از روند کاهش زمان دادرسی پروند‌ها در دادگستری کل استان تهران افزود: خوشبختانه با اقدامات جهادی مجموعه دادگستری استان حجم پروند‌های سال ۹۹ که شامل پروند‌های رسوبی و حجیمی بود به حد پروند‌های سال ۹۴ کاهش یافته است.

قائم مقام دادگستری کل استان تهران ابراز امیدواری کرد با ادامه این حرکت جهادی و تسریع و جلوگیری از طولانی شدن زمان دادرسی‌های به حجم پروند‌های دهه ۸۰ برسیم.

افتتاح ساختمان دادگاه عمومی بخش قلعه نو با حضور قائم مقام دادگستری اداره کل استان تهران، فرماندارویژه شهرستان ری، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، امام جمعه، بخشدار و شهردار قلعه نو در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، در ۴ طبقه و با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهر برداری رسید.

با افتتاح این ساختمان قضایی دیگر لازم نیست اهالی بخش قلعه نو برای پرونده‌های دعاوی و شکایات خود به شعب دادگستری شهرری مراجعه کنند.

حوزه قضایی بخش قلعه نو که امروزبا افتتاح ساختمان دادگاه عمومی بخش قلعه نو آغاز به کار کرد چهارمین حوزه قضایی در شهرستان ری به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار