به دلیل نادیده گرفتن محدودیت‌های کرونایی؛
تابناک- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان گفت: دفتر ثبت ازدواج در تنگستان که با نادیده گرفتن سلامت عمومی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌داد، پلمب شد.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵ 13 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، عادل مقدس اظهار داشت: با توجه به تعطیلی 10 روزه اصناف و وضعیت قرمز شهرستان از لحاظ ابتلا به بیماری کرونا، متأسفانه افرادی با بی‌تدبیری، با عبور از دستورات و مصوبات ستاد مقابله با کرونا موجبات به خطر افتادن سلامت عمومی را فراهم می‌کنند.

وی افزود: کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تنگستان در بازدیدهای روزانه خود از صنوف، با مراجعه به دفتر ثبت ازدواج در یکی از مناطق تنگستان متوجه حضور تعداد زیادی از مردم در این دفتر شدند و با همکاری اتاق اصناف و اماکن نیروی انتظامی شهرستان، اقدام به برخورد قانونی با این واحد کردند.

 مقدس اظهار داشت: حضور دو عروس و داماد با اعضای خانواده خود به همراه مهمانان در این محیط سربسته از نکات جالب توجه ای بود که نشان می‌داد، مردم باید با نگاهی عمیق‌تر به مسئله پیشگیری از کرونا نگاه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تنگستان بیان داشت: مادامی که در کنار هم نباشیم و مادامی که به موضوع مقابله و پیشگیری از کرونا به عنوان یک مسئله ملی و میهنی که در ارتباط مستقیم با جان و مال مردم است نگاه نکنیم، عبور از معضل بیماری کرونا سخت و باید گفت ناممکن خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار