سخنگوی شورای اسلامی شهر:
سخنگوی شورای اسلامی شهر مهریز گفت: در سال ۱۳۹۹ از محل بودجه استان یزد و درآمد شهرداری ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف توسعه فعالیت های عمرانی در مرکز این شهرستان شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹ 11 April 2021

 

علیرضا ابویی مهریزی افزود: این بودجه صرف تکمیل و تجهیز ساختمان شهرداری در میدان شهید صدوقی ( ره) ، تملک و آزاد سازی برخی از پلاک‌های واقع در مسیر بلوار و خیابان‌های شهر شد.

وی ادامه داد: تملک و آزادسازی برخی پلاک‌های خیابان شهید منتظری و بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی از میدان شهید مفتح تا توحید جزو طرح‌های محوری است که ۹۰ درصد آن سال گذشته با همکاری مردم پیگیری و صورت گرفت.

این مسوول خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی دیگر شامل آسفالت برخی معابر، نصب سنگ جدول، موزاییک فرش پیاده‌روها و ساماندهی برخی بوستان‌ها و پارک‌های درون محله‌ای در مناطق مختلف در این مدت با موفقیت انجام شد.

ابویی، تعداد طرح‌های نیمه تمام عمرانی موجود در محله های مختلف شهر را ۱۰ مورد ذکر کرد که در سال‌جاری با همکاری مردم و همراهی مسوولان پیگیری و به امید خدا بر حسب ضرورت اقدام مناسب در این مورد صورت می‌گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مهریز، انجام امور فرهنگی، هنری و ورزشی را با همکاری برخی نهادها و دستگاه‌ها در سال گذشته جزو اهداف و محورهای مهم تصمیم‌گیری این نهاد مدنی ذکر کرد که امسال با جدیت در تمامی مناطق ادامه دارد.

ابویی به اهمیت انتخابات و شعار امسال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و یادآور شد: شورای اسلامی شهر برای ایجاد زمینه حضور مردم در این عرصه و تحقق نامگذاری سال تمامی برنامه‌های خود را بر اساس آن تنظیم کرده است.

از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز ۳۵ هزار نفر در حوزه شهری زندگی می‌کنند و مرکز این شهرستان در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار