همزمان با شروع ماه مبارک رمضان همه نانوایان شامل بربری‌پزها، سنگک‌پز‌ها و نان روغنی‌پز‌ها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به کار کنند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶ 11 April 2021

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، غلامرضا بابایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی در نخستین جلسه کمیسیون نظارت بر بازار آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان همه نانوایان شامل بربری‌پزها، سنگک‌پز‌ها و نان روغنی‌پز‌ها باید از ساعت ۱۵ ظهر شروع به کار کنند.

بابایی اظهار داشت: ساعات کار نانوایی‌های لواش پز نیز طبق روال عادی خواهد بود و محدودیتی از این بابت ندارند.

او ادامه داد: نانوایانی که به بهانه فروش نان مخصوص از فروش نان معمولی خودداری کنند، توسط ماموران بازرسی صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی با آنان برخورد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: هر قرص نان اعم از سنگک، بربری، لواش و روغنی نرخ مصوب و ابلاغی خود را دارد و هیچ نانوایی حق گران کردن با عنوان مخصوص را ندارد.

بابایی اظهار داشت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه نیز برای سال جاری ٣٠٠ هزار ریال تعیین شده بود که این قیمت هنوز در حال بررسی است و قیمت نهایی تا ابتدای ماه مبارک رمضان مصوب و اعلام می‌شود.

او تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحد‌های صنفی موضوع را از طریق سامانه ۱۲۴ با سازمان در میان بگذارند تا این مساله در اسرع وقت توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار