امروز در مشهد رخ داد
مسئول اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال خراسان رضوی و مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد از تخریب پی‌کنی، دیوارکشی و ویلا سازی ۶۰ هزار مترمربع از اراضی مزروعی محدوده فردوسی روستای نجم مشهد خبرداد.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵ 07 April 2021
تابناک خراسان رضوی:به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر رمضانی از تخریب پی‌کنی، دیوارکشی و ویلا سازی ۶۰ هزار مترمربع از اراضی مزروعی محدوده فردوسی روستای نجم مشهد خبرداد.

مسئول اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال خراسان رضوی و مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد گفت: در هجدهمین روز از گشت‌های مشترک نوروز ۱۴۰۰ اکیپ گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان خراسان رضوی، با محوریت جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیش از ۶۰ قطعه از اراضی مزروعی، تغییر و تبدیل یافته به باغ ویلا در سطح حدودی ۶ هکتار در چهار نقطه، در قالب اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ رفع تخلف شد.

وی افزود: در این عملیات مشترک که با حضور نماینده قضایی و نیروی انتظامی صورت گرفت، ضمن قلع‌وقمع دیوار‌های موصوف تعدادی بنا، استخر، آلاچیق، سکو، محوطه‌سازی، انباری و مخازن گالوانیزه، قلع شد.

مدیر ارتفاعات جنوبی شهرداری مشهد تصریح کرد: در یکی از این نقاط که بیشترین سطح تخلفات وجود داشت، به‌صورت متمرکز اقدام به شبکه‌بندی آب کرده است و به‌صورت غیرمجاز از خط لوله مجاور جاده و مربوط به چاه میراث فرهنگی، تامین آب برای درختکاری شده بود، که با حضور عوامل مربوطه قطع شد.

رمضانی ادامه داد: ضمنا دیوارکشی و کانکس غیرمجاز واقع در حاشیه جاده اصلی مربوط به بنگاه‌دار اصلی منطقه اعمال قانون و قلع‌وقمع شد.

لازم به ذکر است در قسمت‌هایی از منطقه عملیاتی یادشده اراضی منابع طبیعی نیز دستخوش کوه خواری و پر شدن راه‌آب‌ها واقع‌شده بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار