گروه جهادی
گروه جهادی منتظران ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) بخشی از هزینه‌های درمانی و معیشتی پیرمرد دستفروش مشهدی را متقبل شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱ 07 April 2021
تابناک خراسان رضوی:گروه جهادی منتظران ظهور حضرت، ولی عصر (عج) پس از انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم در ارتباط با وضعیت پیرمرد ۹۴ ساله دستفروش مشهدی پای کار آمد.

قرار است این گروه جهادی؛ هزینه‌های دارو و درمان و توانبخشی، تهیه البسه و بسته غذایی... این زوج سالخورده و معلول را به عهده بگیرند.
حسین نیک‌نژاد، مدیر خیریه منتظران ظهور با اشاره به این حدیث پیامبر اکرم (ص) که "هر کس دل مومنی را شاد نماید خدا را شاد کرده است" گفت: بین مردم جامعه، آن قشر که از همه نیازمندتر و کمک رسانی به آن‌ها واجب‌تر است، محرومان هستند.

وی ادامه داد: در این شرایط سخت اقتصادی، فقرا و نیازمندان بیش از پیش با مشکلات اساسی تامین حداقل معاش دست و پنجه نرم می‌کنند و حمایت‌های دولتی موثر و کارساز نیست. در این شرایط سخت کمک به افراد بی‌بضاعت و حمایت از نیازمندان بیش از پیش ارزشمند است و کمک‌های مردمی می‌تواند مرهم درد خانواده‌های محروم باشد.

نیک‌نژاد گفت: در راستای کمک به خانواده‌های محروم حاشیه شهر مشهد تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه، طبخ و توزیع چندین هزار غذای گرم، توزیع گوشت و البسه، مرمت و تعمیرات منازل مسکونی نیازمندان مثل ساخت حمام و سرویس بهداشتی، پرداخت هزینه‌های دارو و درمان. انجام شده است.

پس از انتشار گزارش خبرگزاری تسنیم در ارتباط با وضعیت نامناسب معیشتی پیرمرد دستفروش مشهدی خوشبختانه گروه‌های مختلف مردمی و دولتی و خصوصی پای کار آمده‌اند.

تعدادی از خیرین با رعایت اصل امانتداری به صورت مستقیم با خانواده علی اکبری مرتبط شده‌اند و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی نیز به صورت مجزا با خانواده این پیرمرد دستفروش دیدار داشته و وعده‌هایی به وی داده‌اند که تحقق آن‌ها پیگیری و مطالبه می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار