توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی تشریح شد؛
نحوه ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در سال جاری با توجه به وضعیت شهرستانهای استان به لحاظ رنگ بندی شیوع ویروس کرونا تشریح شد.
کد خبر: ۹۵۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ 04 April 2021

به گزارش تابناک رضوی؛حجت الاسلام علی اکبر سبزیان با اشاره به رنگ بندی جدید شهرستانهای استان از 13 فرودین سال جاری به تشریح وضعیت ارائه خدمات کتابخانه های عمومی استان پرداخت.
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به شهرستانهای سبزوار،نیشابور، مشهد و بینالود و وضعیت نارنجی این شهرستانها از لحاظ شیوع ویروس کرونا گفت: ارائه خدمات کتابخانه های عمومی در این شهرستانها به صورت غیر حضوری و درخواست و امانت کتاب از طریق طرح کتاب موتوری انجام می شود.
حجت الاسلام سبزیان زمان سفارش کتاب در این طرح را ساعت 8تا 12 ظهر عنوان کرد وادامه داد: مدت مجاز امانت کتاب 14الی30 روز است و تاخیر در بازگشت کتاب مشمول جریمه نمی شود.
وی ادامه داد: در این طرح علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به سایت سامانwww.samanpl.ir نهاد کتابخانه های عمومی و جستجوی کتاب مورد نظر خود در کتابخانه دارای عضویت، کتاب را سفارش و کتاب را درب منزل خود تحویل بگیرند.
وی ارائه خدمات در کتابخانه های سایر شهرستانهای استان را از ساعت 7:30 الی 20 و در روزهای پنج شنبه از ساعت 8صبح الی 13:30 عنوان کرد.
وی خاطر نشان کرد: هرگونه تغییر در رنگ بندی شهرستانهای استان و تغییر نحوه ارائه خدمات در کتابخانه های عمومی هر شهرستان اطلاع رسانی خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار