روز طبیعت در خراسان رضوی همراه با امدادرسانی های متنوع امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در حوادث مختلفی مانند نجات فرد گرفتار در ارتفاعات برفریز نیشابور و برخی حوادث جاده ای دیگر بود که البته سهم موتورسواران در این حوادث جدی تر بود.
کد خبر: ۹۵۲۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹ 03 April 2021

به گزارش تابناک رضوی، امدادرسانی به جوان 30 ساله گرفتار در ارتفاعات برف ریز درحالی انجام شد که این جوان در روز 13 فروردین به همراه خانواده به منطقه ای کوهستانی رفته بودند و او پس از صعود به بخشی کوهستانی قادر به بازگشت نبود که با اطلاعرسانی خانواده اش به ندای امداد هلال احمر به شماره (112)، امدادگران کوهستان پایگاه بوژان به محل اعزام و عملیات امداد و نجات انجام شد.
همچنین در حادثه دیگری در اثر واژگونی یکدستگاه خودرو سمند در کیلومتر 30جاده جغتای به روستای کهنه تنها مصدوم این حادثه توسط امدادگران رهاسازی شده و به بیمارستان منتقل شد.
در این مسیر حادثه دیگری را نیز شاهد بودیم به طوریکه در کیلومتر 5 جاده جغتای به نقاب یک دستگاه موتو سیکلت واژگون شد و 2 مصدوم برجای گذاشت که پس از اطلاع بلافاصله امدادگران هلال احمر هم اعزام و پس از تثبیت صحنه، یک نفر از مصدومان برای تکمیل مراحل درمانی بیشتر توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
بنابراین گزارش، در روز طبیعت در کیلومتر 73 سبزوار به نیشابور یک دستگاه پراید با موتورسیکلت برخورد کرد و منجر به مصدوم شدن 4 نفر شد که یکی از مصدومان به دلیل جراحات شدید به بیمارستان حکیم سبزوار منتقل شد.
از سوی دیگر، موتورسوار دیگری نیز در کیلومتر 40 سرخس به مشهد با پراید تصادف کرد و یک مصدوم برجای گذاشت که بلافاصله توسط تیم امدادی آبروان هلال احمر مشهد کمکهای اولیه برای مصدوم انجام و نجات یافت.
این گزارش حاکی است، روز گذشته در اثر برخورد موتورسیکلت به یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر 8 محور خواف به تربت حیدریه ابتدای روستای فایندر یک نفر مصدوم شد.

همچنین در کیلومتر 12 محور خلیل آباد به بردسکن در روز سیزدهم فروردین امسال یک دستگاه موتورسیکلت واژگون شد که با کمک عوامل امدادی هلال احمر و اورژانس یک نفر مصدوم به مرکز درمانی منتقل شد.
این گزارش حاکی است در یک حادثه شهری دیگر در کیلومتر 35 سرخس به مشهد مرد 25 ساله ای در روز طبیعت دچار سانحه و شکستگی ساق پا شد که که پس از انجام کمکهای اولیه توسط امدادگران به بیمارستان لقمان حکیم این شهر منتقل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار