دکتر امیدوار رضایی، برادر دکتر محسن رضایی گفت: فهرست‌ کابینه که با عنوان «اقتصاد پویا» منتشر شده، صحت ندارد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳ 01 April 2021

به گزارش تابناک تبریز ازezaee.ir، دکتر امیدوار رضایی ضمن تکذیب فهرست‌های منتسب به دکتر محسن رضایی که با عناوین گوناگون در فضای مجازی منتشر می شود، گفت: تحقق دولت قوی و کارآمد و شکل گیری «ایران بزرگ اقتصادی» با بهره‌گیری از جوانان کشور و کادرسازی و جانشین پروری، همواره مورد تاکید دکتر رضایی بوده ولی لیست اخیر درباره کابینه احتمالی دکتر رضایی در صورت کاندیداتوری، که با تیتر «اقتصاد پویا» منتشر شده، صحت ندارد.

 

امیدوار رضایی گفت: دعوت های مکرری از سوی دلسوزان کشور و انقلاب که نگران توان‌افزایی اقتصاد ملی و موفقیت کشورمان در جبهه بزرگ نبرد اقتصادی هستند، برای کاندیدا شدن دکتر رضایی مطرح شده است. بویژه که ایشان بعنوان یک فرمانده، توان ‌کمک به کشور در عبور از بحرانها را دارد و از طرف دیگر به عنوان یک اقتصاددان باتجربه شناخت کامل و دقیقی از اقتصاد کشور دارد و نیز توان کار با جوانها را دارد و اکنون بالغ بر ۶۰ درصد مدیران دبیرخانه مجمع تشخیص را از افراد زیر ۴۰ سال منصوب نموده است.

 

وی افزود: سامانه مردم یار که ابتکار دکتر محسن رضایی در ارتباط با مردم و کارشناسان و صاحبنظران است، برای اخذ نظرات و پیشنهادات راه اندازی شده است. از همه مردم تقاضا داریم که هر نوع پیشنهاد سازنده را از طریق آن سایت با دکتر رضایی در میان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار