سید حسین علوی بازیکن اسبق استقلال و ابومسلم این روزها وارد عرصه ای جدید از زندگی کاری و حرفه ای شده. در جایی که وی در عرصه مدیریت ورزش ورود کرده است. اتفاقی که این چندساله نمونه های دیگری هم داشته و حداقل در بحث مدیریت ورزش این ورزشکاران موفق عمل کرده اند.
کد خبر: ۹۴۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۹ 11 March 2021

تابناک رضوی: در همین رابطه در مورد خانه ورزش استان خراسان رضوی که به همت جمعی از مدیران و ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی پایه ریزی شده با سیدحسین‌علوی بازیکن سابق استقلال و یکی از ارکان خانه ورزش استان خراسان رضوی صحبت کردیم علوی که دبیر این خانه ورزش هم هست در این رابطه می گوید: درمورد عدم توجه به معضلات فرهنگی اجتماعی واستعدادیابی در ورزش می گوید: ما در خانه ورزش چند کارگروه ایجاد کردیم که یکی از کارگروه‌های ما آموزش و استعداد یابی است و یکی دیگر از کار گروه های ما تقویت اقتصاد ورزش و کمک به توسعه زیر ساخت های ورزش در مناطق محروم است، هم افزایی و مطالبه گری در ورزش و گسترش اخلاق اسلامی در حوزه ورزش نیز یکی دیگر از کارگروه ها است.


او در همین باره ادامه داد: ما اگر بخواهیم زندگی یک قهرمان را بررسی کنیم باید از نوجوانی تا زمانی که به قهرمانی می رسد از قهرمانی تا زمانی که به اوج می رسد و پیشکسوتی او را بررسی کنیم. متاسفانه متولیان ورزش و در راسش وزارت ورزش هیچی برنامه‌ای برای این سه دوره ندارند. نهایتا اینکه در دوره قهرمانی کمک هایی می کنند و بعدش اصلا مهم نیست.


علوی در پایان افزود: هرگاه مردم یا سازمان های مردم نهاد در کاری مشارکت کردند ودر حوزه مطالبه گری وارد شدند اتفاقات خوبی به همراه داشته است .باهم افزایی و مطالبه گری در خانه ورزش پتانسیل ها شناسایی می شود و این موضوع به حوزه ورزش بسیار کمک می کند. درمیان ساختارورزش دولتی فضایی به عنوان حوزه مردمی ورزش بارویکرد مطالبه گری نیاز بود که توسط تعدادی از ورزشکاران ،مربیان ،داوران ،رؤسای هیات های ورزشی ،مدیران ورزشی واساتید با تجربه دانشگاه به عنوان یک سازمان مردم نهاد ،خانه ورزش استان خراسان رضوی در راستای حمایت و پیگیری موضوعات ورزش استان پایه گذاری وتأسیس شدو ما این را در خراسان پایلوت می کنیم تا برای کل کشور مفید است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار