مربی استقلال می‌گوید تیمش با توجه به ساختاری که دارد، نیاز به ترمیم دارد.
کد خبر: ۹۴۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 11 March 2021
                                                   کمالوند: استقلال نیاز به ترمیم دارد


به گزارش  تابناک به نقل از خبرآنلاین، فراز کمالوند مربی استقلال: با توجه به اینکه مسابقات جام حذفی جای جبران ندارد، باید تیم پیکان جدی گرفته شود. تمام توان خود در این بازی می‌گذاریم تا در این بازی پیروز باشیم. در جام حذفی با ۵ بازی می‌توانیم قهرمان شویم و به خاطر همین با تمام توان مقابل پیکان حضور پیدا می‌کنیم. امیدوارم بازی در ۹۰ دقیقه تمام شود تا فشار به روی تیم نیاید.

او درباره تقابل تیمش مقابل پیکان گفت: استقلال، استقلال است. قرعه شاید برای حریف سخت باشد. ما استقلال هستیم و می‌خواهیم از نام و اعتبار استقلال دفاع کنیم. ما تمام تمهیدات لازم را فراهم کردیم. تیم کادر فنی ما و آقای مجیدی به دنبال یک کار علمی و فنی است و کاملا باهم دیگر هماهنگ هستیم امیدوارم انتهای کار استقلال در سه جام پیش‌رو موفقیت‌ آمیز باشد.

کمالوند درباره عملکرد داوران اظهار کرد: ما نباید به مقوله داوری وارد شویم. اگر فضا را برای داوری راحت بگذاریم، قطعا داوران عملکرد بهتری خواهند داشت.

مربی استقلال درباره جذب بازیکن و پنجره نقل و انتقالاتی گفت: پنجره نقل و انتقالاتی تیم استقلال بسته است و تیم ما نیاز به ترمیم دارد. مدیریت خوشبختانه با ما همراهند. فرهاد مجیدی لیست خود را به آقای مددی داده است. ما سه جام را در پیش داریم و مردم توقع دارند. در این چند سال انتظارات برآورده نشده و ما باید برای هر سه جام بجنگیم. تیمی که می‌خواهد در سه جبهه بجنگد، باید نفراتی داشته باشد که عملکرد خوبی داشته باشند. ما در خط هافبک و حمله نیاز به جذب چند بازیکن داریم. از طرفی از منابع مالی باشگاه محدود است و به همین خاطر نمی‌خواهیم به باشگاه فشار بیاوریم اما سعی می‌کنیم نفراتی را به باشگاه بیاوریم که بتوانیم جذب کنیم.

او درباره مصدومان تیمش هم گفت: داریوش شجاعیان مصدوم است و فکر می‌کنم اوایل هفته بعد تمرینات پرفشار خودش را آغاز می‌کند.

مربی استقلال درباره تاکتیک اوت دستی تیم پیکان گفت:‌ اوت دستی یک تاکتیکی است که اگر ما هم داشتیم از آن استفاده می‌کردیم. ما نباید کار تیم فنی پیکان را لوث کنیم. این یک فاکتور مثبت است و هر تیمی که از آن بهره‌مند بود از آن استفاده می‌کرد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار