کد خبر: ۹۴۳۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 26 February 2021
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه پنجشنبه و صبح جمعه 7 و 8 اسفندماه، با خانواده‌های آسیب دیده از زلزله سی سخت، دیدار کرد و با آنها به گفت‌وگو نشست.

رضایی یک شب در کنار مردم زلزله زده سی سخت ماند

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه پنجشنبه وارد شهر زلزله زده سی‌سخت شد و ضمن گفتگو با خانواده‌های زلزله زده و پس از گذراندن یک شب در کنار مردم این شهر، صبح جمعه بازدیدهای میدانی خود را ادامه داد و ضمن حضور در فرمانداری شهر دنا، ریاست جلسه مدیریت بحران را که با حضور مدیران دولتی و فرماندهان نیروهای مسلح تشکیل شده بود برعهده گرفت.
 
 
رضایی یک شب در کنار مردم زلزله زده سی سخت ماند

وی در سی‌سخت، از آشپزخانه طبخ غذای گرم وابسته به قرارگاه حسین بن علی (ع) که زیرمجموعه دکتر محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور فعالیت می کند و در محل مدرسه معرفت سی سخت مستقر شده است، بازدید نمود.

رضایی یک شب در کنار مردم زلزله زده سی سخت ماند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح امروز (جمعه 8 اسفند ماه 99) ضمن حضور در جلسه‌ مدیریت بحران با حضور مسئولان دولتی و نیروهای مسلح در محل فرمانداری شهرستان دنا، به همگرایی بهتر دستگاه های مختلف در روند خدمات رسانی به آسیب دیدگان و شروع بازسازی ها کمک کرد.

رضایی یک شب در کنار مردم زلزله زده سی سخت ماند

دکتر رضایی همچنین با نیروهای مسلح و گروه های جهادی که برای امدادرسانی به شهر زلزله زده سی‌سخت سفر کرده‌اند، جلسه‌ای برگزار کرد. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه جداگانه با اعضای ستاد توانمندسازی محرومین کشور، بر روند اجرای پروژه های امدادرسانی آنها نظارت کرد.   
 
گفتنی است امیرحسین رستمی مدیر اجرایی ستاد توانمندسازی محرومین کشور به نمایندگی از دکتر رضایی رئیس ستاد توانمندسازی محرومین کشور، بلافاصله بعد از زلزله در سی سخت مستقر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار