فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا اعلام کرد؛
فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا گفت: برگزاری مراسم اعتکاف در تهران با توجه به وضعیت شکننده آن از حیث شیوع کرونا به طور مجازی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 25 February 2021

ممنوعیت برگزاری مراسم اعتکاف در شهرهای زرد و نارنجی

 

به گزارش تابناک سمنان  علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در تهران اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا برگزاری هرگونه مراسم مذهبی و آیینی در شهر‌های زرد و نارنجی ممنوع است و ستاد کرونای تهران پیشنهاد برگزاری مراسم  اعتکاف و قرائت دعای ام داوود را به صورت مجازی و از طریق تلویزیون‌ داده است.

او ادامه داد: برگزاری مراسم اعتکاف یا هر نوع آیین مذهبی و ... در شهر‌های آبی منوط به تصمیم گیری وزارتخانه‌های بهداشت و کشور است.

زالی گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا برگزاری مراسم‌ مذهبی در شهر‌های آبی باید پس از بررسی کارشناسان دو وزارت خانه بهداشت و کشور و پس از بررسی تمام ابعاد و وضعیت بیماری کرونا انجام شود.

زالی بیان کرد: در شرایط کنونی وضعیت تهران شکننده و ناپایدار است و متاسفانه ویروس جهش یافته انگلیسی در کشور از جمله تهران پخش شده است.

او افزود: در چنین شرایطی بهترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونای انگلیسی شستن دست‌ها با  آب و صابون و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی است. برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا هم باید از تردد‌های غیرضروری در سطح شهر و حتی انجام سفر‌های بین شهری به شدت پرهیز کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email:semnantabnak@gmail.com
منبع: اقتصادآنلاین

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار