مدیر بحران شهرداری کرج اعلام کرد که برای خدمات رسانی در مواقع اضطراری ، ۱۰ سکوی نشست و برخاست بالگرد امدادی در مناطق مختلف این کلانشهر جانمایی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 24 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مسعود حکمتی گفت: این سکوها با نظر مرکز فوریت های پزشکی استان البرز در مناطق دهگانه شهرداری کرج جانمایی شده که نسبت به آماده سازی آنها اقدام خواهد شد.

مدیر بحران شهرداری کرج بیان داشت:  بخشی از این سکوها در پارک های کرج جانمایی  شده  ضمن آنکه پایگاه های سیار هلال احمر در فصل تابستان با استقرار در این پارک ها به گردشگران خدمات ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت بحران استانداری البرز تامین زیر ساخت های امدادی را در ۱۵۰ سرفصل به دستگاه های اجرایی و امدادی ابلاغ کرده است، گفت: اکنون شهرداری کرج دارای ۶ سوله فعال بحران بوده که هر یک در زمینی به ابعاد یک هزارو۵۰۰ متر مربع تا سه هزار متر مربع احداث شده است.

حکمتی ادامه داد: اکنون این سوله های چند منظوره  در مناطق ۲، سه ، چهار، ۶ ، هفت و ۱۰ در اختیار بخش ورزش قرار دارند.

مدیر بحران شهرداری البرز گفت : در زمان حاضر  نیز عملیات ساخت چهار سوله دیگر در مناطق سه ،۶ ، هفت و  ۱۰ شهرداری کرج  نیز در حال احداث  است.

وی بیان داشت: قرار بود در جریان امواج گذشته کرونا سوله های بحران شهرداری کرج برای خدمات رسانی به بیماران تجهیز شود اما به دلیل عدم نیاز این کار صورت نگرفت.

وی افزود: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی استان البرز و کلانشهر کرج و شیوع ویروس کرونا ، مدیریت شهری کرج همواره آماده خدمات رسانی برای زمان اضطراری است.  

کلانشهر کرج بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

این کلانشهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر مسافران ۱۴ استان کشور و همچنین داشتن تعداد زیادی گسل زلزله به لحاظ زیر ساخت های امدادی و بحران مورد توجه ویژه قرار دارد.

طول گسل های زلزله البرز حدود ۴۰۰ کیلومتر برآورد شده است.

استان البرز حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد که بیشتر جمعیت استان در کرج اسکان یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار