در ۱۰ ماهه ابتدای امسال ۱۴۱ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۹۴ میلیارد ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان فارس ارسال شد.
کد خبر: ۹۴۳۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 23 February 2021

تابناک فارس  به نقل از روابط عمومی سازمان صمت فارس،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس از افزایش ۳ هزار و ۶۵۷ درصدی ارزش ریالی کشف کالا‌های قاچاق در ۱۰ ماهه ابتدای امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در سطح استان خبر داد.
حمیدرضا ایزدی گفت:در۱۰ ماهه ابتدای امسال ۲۶ هزار و ۶۸۶ مورد بازرسی برای کشف کالای قاچاق در استان انجام شده است، در حالی که در مدت مشابه سال گذشته ۱۷ هزار و ۹۴۱ مورد بازرسی در این خصوص انجام شده بود.

رشد ۴۹ درصدی بازرسی‌ها در فارس
رئیس سازمان صمت فارس با اشاره به این که میزان بازرسی‌ها در کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی داشته است، ادامه داد: در ۱۰ ماهه ابتدای سال جاری ۱۴۱ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۹۴ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
وی افزود: این رویه بیانگر رشد ۱۴۳ درصدی در تشکیل تعداد پرونده‌ها و رشد ۳۶۵۷ درصدی در ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده است.
ایزدی یادآور شد: در مدت مشابه سال گذشته ۵۸ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۵ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال تشکیل شده بود.
وی به انواع کشفیات کالا‌های قاچاق در ۱۰ ماهه ابتدای امسال اشاره کرد و افزود: عمده این کالا‌ها شامل: انواع کالا‌های اساسی، انواع لوازم خانگی، لوازم بهداشتی (ماسک و محلول ضدعفونی کننده) و لوازم آرایشی، انواع دخانیات، انواع ژل بازی می‌شود.

برچسب ها: کشف ، کالای قاچاق ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار