مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی امدادگران هلال احمر استان یزد به ۸۳ نفر ‌حادثه دیده در بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ 23 February 2021

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» ضمن اعلام این خبر، در این باره تصریح کرد: ۲۸ عملیات امداد و نجات هلال احمر از اول تا پایان بهمن‌ماه امسال در استان شامل ۲۰  عملیات جاده‌ای، دو مورد خدمات حضوری، دو مورد خدمات شهری و چهار عملیات کوهستان بوده است.

وی افزود: در این عملیات‌ها ۸۳ نفر دچار حادثه شدند که ۵۴ نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، سه نفر در خدمات حضوری، ۲۰ نفر در خدمات شهری و  شش نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: به دنبال این عملیات‌ها، چهار نفر نجات یافتند که یک نفر به صورت سرپایی درمان و سه نفر به مراکز درمانی توسط آمبولانس هلال احمر انتقال داده شدند.

حرازی زاده افزود: ۱۰۵ نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب ۲۹ تیم به همراه ۱۵ دستگاه آمبولانس در عملیات‌های امدادی ماه گذشه حضور یافتند و نسبت به اجرای هشت مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه(از زمان اطلاع تا حضور در صحنه حادثه) را ۹ دقیقه و ۳۶ ثانیه و همچنین مدت زمان آغاز تا پایان عملیات را یک ساعت و ۱۰ دقیقه و ۳ ثانیه اعلام کرد.

حرازی‌زاده خاطرنشان کرد: کلیه پایگاه‌ها در تمام شعب هلال احمر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محورهای مواصلاتی استان دارند و شماره ۱۱۲ نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار