مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ساخت مسکن یکی دیگر از ضلع‌های توانمند شدن مددجویان کمیته امداد و از نیازهای اساسی این قشر بوده و بر همین اساس امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ خدمت در زمینه مسکن به مددجویان استان ایلام ارائه شده است.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 22 February 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ موسی نژاد  اظهار داشت : تعداد شغل هدف گذاری شده برای کمیته امداد استان ایلام امسال پنج هزار و ۳۰۰ شغل بوده در حالی که این رقم تاکنون به بیش از پنج هزار و ۷۰۰ شغل رسیده است و برای ایجاد این تعداد شغل تاکنون بیشتر از ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.

وی افزود: الگوی اشتغال آفرینی کمیته امداد در سطح کشور به عنوان الگوی اشتغال زایی ایرانی اسلامی مورد توجه و اقبال عمومی قرار گرفته و در سال آینده نیز این الگوی اشتغال در سطح بین المللی و جهانی و از طریق کنفرانسی که توسط سازمان ملل در کشور سوئیس برگزار می‌شود مطرح خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان داشت : کمیته امداد استان ایلام به منظور ایجاد انگیزه و زمینه سازی اشتغال مددجویان امسال تاکنون برای بیش از سه هزار و ۴۰۰ مددجو دوره‌های آموزش مهارتی فراهم کرده است.

وی افزود: ساخت مسکن یکی دیگر از ضلع‌های توانمند شدن مددجویان کمیته امداد و از نیازهای اساسی این قشر بوده و بر همین اساس امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ خدمت در زمینه مسکن به مددجویان استان ایلام ارائه شده است.

موسی نژاد یادآور شد : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته امسال همه خانواده‌های مددجوی دارای فرزند یتیم در استان ایلام بجز شهر ایلام صاحب مسکن می‌شوند و تا نیمه نخست سال آینده نیز همه مددجویان روستایی که دارای زمین باشند صاحب مسکن می‌شوند./م

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار