مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زلزله زدگان شهرستان دنا و شهر سی سخت به وسایلی همچون اجاق گاز، بخاری، پتو، لوازم‌خانه، موکت، موادخوراکی، ست های بهداشتی و کانکس نیاز دارند.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۵۵ 22 February 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید امان الله جهانبین در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: ۴۰ تیم هلال احمر در منطقه زلزله زده دنا به خصوص شهر سی سخت در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان هستند. همچنین تیم هایی از استان‌های معین فارس، اصفهان، خوزستان و چهارمحال و بختیاری به کمک ما آمده اند.
وی اظهارکرد: تا کنون ۳۰۱۱ چادر، ۶۶۴۴ کیلوگرم نایلون  ۹۴۵ تخته پتو  ۷۰ تخته موکت  ۱۹۶۵ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۹۰ شعله والور، ۱۲۴ شعله هیتر برقی و اقلام زیستی در بین زلزله زدگان سی سخت توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مردم و خیرین می‌توانند کمک های نقدی خود را به زلزله زدگان شهر سی سخت شهرستان دنا به شماره حساب ۵۲۲۳۵۲۲۳۱۹(شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۲۸۵۰۸۰۳۸) نزد بانک ملت به حساب مشارکت های خیرین هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد واریز کنند.
جهانبین تصریح کرد: اجاق گاز، بخاری، پتو، موکت، مواد خوراکی، لوازم خانه، کانکس، ست‌های بهداشتی و وسایل گرمایشی مهمترین نیازهای مردم زلزله زده سی سخت شهرستان دناست.
وی با بیان اینکه وظیفه هلال احمر تامین چادر، اسکان و امداد اضطراری زلزله زدگان است، ادامه داد: با توجه به اینکه دمای هوا در شهر سی سخت به شهرستان دنا سرد است تامین کانکس برای زلزله زدگان تا زمانی که منازل مسکونی آنها ساخته شود، مناسب تر است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جهت خدمات رسانی مطلوب تر شهر سی سخت به ۹ محله تقسیم شده و اکیپ‌هایی از نیروهای هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی جهت توزیع اقلام امدادی و ارائه خدمات از جمله چادر تشکیل شده که به صورت خانه به خانه در اختیار مردم قرار می دهند.
جهانبین از مردم زلزله‌زده خواست که در جلوی هلال احمر و دستگاه‌های خدمات‌رسان به زلزله‌زدگان تجمع نکنند چرا که تجمعی آنها روند خدمات رسانی و امدادرسانی را با کُندی مواجه می کند.
وی ضمن تشکر از مردم نوعدوست شهرستان دنا و شهر سی سخت که در گذشته حسن نوعدوستی خود را نشان داده‌اند، اظهارکرد: در خصوص کمک به امر امدادرسانی با هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان به زلزله زدگان، همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تا زمانی که لازم باشد در کنار مردم هستیم و نسبت به توزیع اقلام مورد نیاز و چادر از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار