رویداد تارگت با هدف آموزش بازاریابی، فروش، برندینگ و تبلیغات به همت مرکز شتابدهنده بازاریابی و فروش اتاق بازرگانی اصفهان آغاز شد.
کد خبر: ۹۴۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸ 16 February 2021

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در افتتاحیه این رویداد گفت: شتاب دهنده بازاریابی و فروش برای پاسخ به نیاز مبرم فعالان اقتصادی اصفهان به نیرو‌های متخصص وکارآزموده در حوزه بازاریابی و فروش راه اندازی شد.
مسعود گلشیرازی هدف از ایجاد شتاب دهنده‌های بازاریابی و فروش و صادرات و تجارت الکترونیک را ایجاد حلقه‌ای بین اعضا اتاق و فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مرتبط برای پاسخ به نیاز‌های واحد‌های صنعتی استان و کمک به توسعه کسب و کار اعضا که عمدتا در حوزه تجارت بین الملل فعالیت دارند، عنوان کرد.
وی گفت: برای گذر از دوران صنعتی به فراصنعتی، باید به حوزه خدمات توجه شود که یکی از راه‌های آن تبدیل شدن به واسطه‌های فروش و صادرات کارآزموده است.
وی با اشاره به استقبال ۶ هزار نفر از رویداد‌های شتاب دهنده بازاریابی و پذیرش حدود ۲۰۰ نفر در رویداد تارگت، بر مرور مداوم دروس بازاریابی و فروش و به روز رسانی اطلاعات این حوزه، انتخاب مربی و حفظ ارتباط استاد و شاگردی و هدفمندی و صبر برای رسیدن به هدف نهایی تاکید کرد.
فرشته امینی، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم هدف از رویداد تارگت را تربیت نیروی متخصص در زمینه بازاریابی و فروش بیان کرد.
رویداد تارگت تا ۱۴ اسفند با حضور ۲۰۰ شرکت کننده با تمرکز بر بازاریابی مصرفی، فروش مستقیم و تولید محتوا و بهره گیری از استادان و متخصصان این حوزه برگزاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار