معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی خبر داد؛
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی از برگزاری همایش معاونین اجتماعی و مطالبه گری ستادهای امر به معروف کل کشور با هدف هم اندیشی و همفکری معاونین مطالبه گری کل کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 16 February 2021

به گزارش تابناک رضویی، هاشم دائمی با بیان این مطلب افزود: این همایش از امروز به مدت سه روز به میزبانی معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی برگزار می شود.

دبیر مجمع مطالبه گران متخصص رضوی با بیان اینکه در این همایش سخنرانان ویژه ای حضور خواهند داشت اظهار کرد: در اختتامیه این همایش با رِئیس ستاد امر به معروف استان حضرت ایت الله علم الهدی و نیز تولیت استان قدس رضوی ایت الله مروی دیدار خواهیم داشت.
دائمی عنوان کرد: 27 کارگاه تخصصی در حوزه مطالبه گری برگزار می شود و هر معاون کارگاه تخصصی مربوط به خودش را پشت سر می گذارد.
وی افزود: کارگاه های این همایش شامل حمایت و معاضدت قضایی ، نظارت و ارزیابی اسیب شناسی، ساماندهی، هدایت و راهبری مجموعه های مردمی، تشکل سازی و...خواهد بود.
معاون اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی یاداور شد: این همایش با هدف هم اندیشی و همفکری معاونین مطالبه گری کل کشور صورت گرفته و مصادیق موفق مطالبه گری در این همایش گزارش می شود ضمن اینکه نمونه های موفق مطالبه گری در استان خراسان رضوی نیز در این همایش توسط دبیر مجمع مطالبه گران متخصص رضوی گزارش داده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار